dodge
/ 2009-07-02 17:07
/
Mistrz gry: „Najlepsze spółki tygodnia"
"Komunikat Domu Maklerskiego BZ WBK S.A. z dnia 2 lipca 2009 r.
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że w związku z problemami technicznymi systemu informatycznego Domu Maklerskiego, zlecenia złożone na dzisiejszą sesję zostały przekazane na giełdę ok. godz. 11, a modyfikacje i odwołania do tych zleceń były obsługiwane z opóźnieniem i zostaną wykonane do końca dzisiejszej sesji. Zlecenia składane po godz. 11 oraz modyfikacje i odwołania tych zleceń obsługiwane były na bieżąco.
Chcielibyśmy Państwa serdecznie przeprosić za utrudnienia spowodowane awarią.
Dotyczy zleceń kupna / sprzedaży
Jeżeli warunki rynkowe po godz. 11 nie pozwalały na realizację zlecenia, a było to możliwe przed godz. 11 prosimy o:
rozważenie samodzielnej modyfikacji/anulaty zlecenia, o ile Państwo już tego nie zrobili lub/i
rozważenie złożenia reklamacji z określeniem sposobu naprawienia szkody.
W przypadku zleceń, które nie zostały przez Państwa zmodyfikowane lub anulowane Dom Maklerski zweryfikuje możliwość ich realizacji. Jeśli była ona możliwa przed godz. 11 Dom Maklerski odpowiednio skoryguje stan rachunku, chyba że inaczej zadecydujecie Państwo w reklamacji. Nastąpi to niezwłocznie.
Dotyczy modyfikacji / anulat
Jeżeli opóźnienie w przekazaniu modyfikacji lub anulaty wpłynęło na realizację zlecenia, prosimy o rozważenie złożenia reklamacji z określeniem sposobu naprawienia szkody.
Dom Maklerski zweryfikuje wpływ opóźnienia w przekazaniu modyfikacji lub anulaty na realizację zlecenia i w przypadku straty odpowiednio skoryguje Państwa rachunek, chyba że inaczej zadecydujecie Państwo w reklamacji.
Chcielibyśmy również poinformować Państwa, iż Klienci, którzy w wyniku dzisiejszej awarii ponieśli straty zostaną zwolnieni z prowizji maklerskiej od błędnie zrealizowanych transakcji.
Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację.
W imieniu Domu Maklerskiego BZ WBK S.A.
Mariusz Sadłocha
"
DM BZWBK