szymon
/ 2009-07-02 08:54
/
Uznany Gracz Giełdowy
WARSZAWA, 2 lipca (Reuters) - Nieuwzględniające rabatów wpływy z reklam głównego kanału telewizyjnego grupy TVN SA wzrosły w pierwszym półroczu 2009 roku o 7,3 procent rok do roku do 1,37 miliarda złotych, co dało mu pierwsze miejsce na rynku, podał portal Wirtualnemedia.pl, cytując dane przygotowane przez TNS OBOP.
Drugi na rynku Polsat zanotował spadek przychodów z reklam o 12,7 procent do 1,17 miliarda złotych. Przychody reklamowe TVP1 wzrosły o 23,3 procent do 856,3 miliona złotych, a TVP2 o 25,6 procent do 576 milionów.
Kontrolowany przez grupę TVN kanał informacyjny TVN24 odnotował wzrost przychodów o 3,5 procent do 109,6 miliona złotych, co dało mu ósmą pozycję na rynku, za pierwszą czwórką, a także Vivą Polska oraz kanałami AXN i TV4, ale przed TV Puls.