rozczarowany klient
/ 83.7.187.* / 2012-12-18 13:31
to jest właśnie myślenie pracowników, wszyscy narzekają, ale nikt nic nie robi. Wiem, że każdy się boi o swoje stanowisko i ciężko z pracą, ale jak tak dalej będzie i każdy będzie tylko narzekać to takie firmy, jak Wojas będą dalej szerzyć bezprawie i wyzyskiwać ludzi. "Zaintereeesowany" ma rację, skargę składa się anonimowo, musicie wyrazić zgodę, żeby ujawnili Wasze dane osobowe.
Pomijam fakt, że Wojas robi teraz taki chłam, że szkoda gadać, kiedyś faktycznie robił porządne buty,a teraz... bez komentarza (niestety wygląd buta nie wystarczy).
Obsługa też pozostawia wiele do życzenia, albo mają Cię konkretnie w tyłku, jak wchodzisz do sklepu, albo przeciwnie wchodzą tak w tyłek, że uciekasz ze sklepu. Nie wiem kto szkoli sprzedawców, ale raczej nie osoba znająca się na handlu i obsłudze klienta, no ale tak niestety jest jak zatrudnia się niekompetentne osoby.
Ja na pewno więcej tam zakupów nie zrobię.