rozczarowany klient
/ 31.61.131.* / 2012-09-21 13:18
no niestety jeśli chodzi o reklamacje, Wojas traktuje klientów, jak śmieci... miałem okazję się o tym przekonać. Jakościowo buty też ma coraz gorsze - niestety. Jeśli buty nie dotrwają pierwszych 6 miesięcy, reklamację można składać na niezgodność towaru z umową, a nie na gwarancję, jak to Wojas ma w zwyczaju robić i wciskać klientom, że tylko tak można. Mamy do tego pełne prawo i Wojas powinien przeszkolić siebie i swoich pracowników w tym zakresie. Jeśli buty rozpadną się w ciągu pierwszych 6 miesięcy, nie dajcie się mamić paniom sprzedawczyniom i składajcie reklamację tak, jak wcześniej napisałem na niezgodność towaru z umową (nie podpisujcie żadnych druków z napisem druk reklamacyjny, itp!! bo wtedy sprawa przegrana, mogą odrzucać reklamację lub naprawiać towar w nieskończoność), wówczas można żądać zwrotu gotówki lub wymiany na nową parę i producent musi się do tego dostosować.