Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Wiesław Wojas, prezes obuwniczego giganta

Wiesław Wojas, prezes obuwniczego giganta

Money.pl / 2011-03-09 15:08
Komentarze do wiadomości: Wiesław Wojas, prezes obuwniczego giganta.
Wyświetlaj:
aga77230 / 46.250.168.* / 2011-10-11 14:36
tacy wszyscy jesteście mądrzy , ale jak ktoś chce wam pomóc to sie od niego odsuwacie, skoro przychodzi inspekcja pracy i robi wywiad to sie mówi prawde, a nie kłamie że wszystko jest dobrze.CHCIAŁAM WAM POMÓC ALE SAME JESTESCIE SOBIE WINNE. JA JESTEM Z SIEBIE DUMNA ZE W KOŃCU UWOLNIŁAM SIE OD WOJASA
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zosiasamosia.]
ssssssss / 89.174.72.* / 2012-01-20 16:22
My powiedziałyśmy, pokazałyśmy maile, grafiki i co i g.... Pan z pipu powiedział, że musi mieć więcej zgłoszeń i pracowników, którzy się nie boją i oficjalnie to wszystko potwierdzą. Bo nieoficjalnie to on ma tego wszystkiego na Wojasa duuuuużo.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - kokosanka_86.]
oka / 80.48.83.* / 2011-10-11 10:28
11 a wypłaty z wojasa brrrrrrrrrrrrraaaaaaaak!!!!!!!!!!!!!!!!!
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zosiasamosia.]
ktos129 / 83.26.168.* / 2011-10-10 19:37
Jeżeli chcecie iść do pracy to idźcie ale nie radze. 12h stania na nogach , premie, wyrabianie wskaźnika a do tego ciągłe czepianie się.
aga77230 / 87.205.19.* / 2011-10-10 18:55
do wiadomości ,pip i inni są powiadomieni
zezzzzzeezzz / 82.177.238.* / 2011-10-09 19:52
Zrobisz plan, wskaźnik na odpowiednim poziomie konwersja też a regionalna zawsze znajdzie "coś"żeby tą premię i tak zabrać. W tym roku nie było miesiąca aby nasz sklep tego planu nie wyrobił i nie było równiez takiego miesiąca aby nasz sklep dostał premie w całości. A do tego dochodzi znecanie się telefonicznie i e-mailowo...
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zosiasamosia.]
nie_jest_tak_źle / 95.160.82.* / 2011-10-11 00:45
to kogo Wy macie za regionalną ? Nie wszędzie jest tak jak mówisz... Pracuję od pół roku i nie mam co narzekać, wiem że w wielu sklepach jest gorzej, wiadomo nie jest idealnie w wojasie, ale też nie jest tragicznie, trzeba dawać z siebie wszystko i pokazać na co nas stać ;) i uświadomić wszystkim z wyższym stanowiskiem, że bez nas, sprzedawców, ta firma by nie istniała..
agaśląsk / 95.160.157.* / 2011-10-03 19:58
mam rozmowę w środę i po przeczytaniu waszych opinii zaczęłam się wahać czy warto tam w ogóle iść... Pracowałam ostatnio w "obozie pracy" także był to sklep z markowymi butami,ale włoskimi.Warunki pracy,jak się traktowało pracownika to tak jak w poprzedniej mojej pracy,jeśli faktycznie w Wojasie też tak wygląda to chyba zrezygnuję,nie chcę przechodzić znowu tych stresów.A tak odchodząc od wątku tego forum chciałam przestrzec przed firmą podobną do Wojasa w traktowaniu pracownika,klienta i warunków pracy PRIMA MODA tego pracodawce też omijajcie z daleka,oni wymieniają cały personel co parę miesięcy na nowy...szkoda nawet komentować to co się w naszym kraju wyprawia z pracownikiem eh
była pracownica Wojasa / 89.174.72.* / 2011-10-10 17:28
jak Ci zależy na stałej pracy u pracodawcy, który szanuje pracownika Wojasa omijaj szerokim łukiem. Tutaj chociażbyś flaki sobie wypruwała i naprawdę kochała to co robisz i starała się jak możesz za jakiś czas "podziękują" Ci bo przecież nie ma ludzi niezastąpionych
nie_jest_tak_źle / 95.160.82.* / 2011-10-11 00:47
Widzę że w różnych regionach polski jest inaczej... u nas załoga się od dawna nie zmienia, no chyba że ktoś np. idzie na chorobowe...
ja cie / 178.235.101.* / 2011-10-05 11:45
daj sobie spokój z wojasem cały czas bedziesz w stresie żeby zrobić plan + efektywność za marne pieniądze.Tam nie ma koleżeństwa tam jest walka o klienta.Ciągłe maile od regionalnej i kierownika czemu to a tamto
aga77230 / 87.205.19.* / 2011-09-28 12:49
nie ma sie co dziwić jak sprzedawcy w slepach wojas sa terroeyzowani tzw mobing, nie polecam nikomu tych sklepów , omijajcie z daleka!!!!!!!
Edward Mocarny / 2011-09-28 14:06 / Bywalec forum
Skoro tak jest, to czemu żaden ze sprzedawców nie zgłosi tego do PiP
lala35 / 31.183.48.* / 2013-02-15 20:30
Bo potentat obuwia ma tylu prawników że zjedliby Cie na dzień dobry!!!! Ciekawe kto pójdzie świadczyć jak jedna osoba sie wychyli. Wszyscy o tym wiedza ale trudno to udowodnić
była pracownica Wojasa / 89.174.72.* / 2011-10-10 17:30
To nie takie proste jednostka może niewiele.... ja już na pierwszej rozmowie z prawnikiem PIP-u byłam i czekam na następny termin
heh / 193.238.12.* / 2011-10-26 18:11
czekaj, czekaj...niewiadomo na co! zdziwiona ,że trzeba pracowac , wyrabiać normę i wskaźniki!? zgłoś do pipu,że kazali ci stać i buty sprzedawać, napewno pójdą i nakrzyczą na wojasa hehe! załóż sobie własną firme i zatrudnij wszystkich nierobów z wojasa... ciekawe czego się dorobisz!? chyba garba!
Klientka 115 / 212.49.46.* / 2011-09-26 13:56
Ostatnio robiłam zakupy w Galerii Krakowskiej w salonie Wojas, z butów jestem zadowolona, ale obsługa.... no coż jestem zawiedziona zimną obsługą pani która mnie obsługiwała, ku mojemu zdziwieniu na plakietce widniał napis KIEROWNIK... pani bardzo zniechęcająca, bez życia... przecież sprzedawca musi emanować energią być uśmiechnięty, a tu ...
2336555 / 31.183.55.* / 2012-11-09 08:43
Sama jestem kierownikiem i tez sprzedaje pracujemy za marne pensje i mamy 100 spraw na glowie grafiki i inne biurowe rzeczy robimy w domach bo w pracy nie ma ani czasu ani miejsca wiec nie dziwie sie. Praca w handlu to najgorszy zawód jaki moze byc praca z ludzmi masakra ja zygam taka praca!!!!!!!!!!!
gucio1 / 89.69.41.* / 2011-10-13 22:00
a może w nocy była zmiana ekspozycji i po prosty po 10 godzinach przekałdania butów w nocy musiała już być na nogach o 9 rano bo tak sobie regionalna grafik zatwierdziła. z s tego co wiem to regionalnej nie obchodzi że rano do pracy idziesz i tak na zmianie ekspozycji musisz być Mobing .....
cccccccccccc / 89.174.72.* / 2011-10-10 17:37
No chyba że pani R. szuka na siłę czegoś na kierownika Galerii Krakowskiej??? Ciekawe czy Pan Dyrektor już ten wpis widział idę o zakład że tak
cccccccccccc / 89.174.72.* / 2011-10-10 17:34
skoro widziała Pani napis kierownik to co nie dopatrzyła się Pani imienia ???/ Jest równie wielkie jak napis kierownik!!!!!
złoty były klient Nowego Sącza / 89.174.72.* / 2011-08-01 20:41
Po co to forum skoro usuwane są komentarze, dotyczące obsługi nikomu nie ubliżające???
Mój komentarz i nie tylko mój dotyczący beznadziejnej obsługi w Nowym Sączu został usunięty ciekawe przez kogo i dlaczego skoro pełno tu takich.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - anelka88.]
jaija / 178.235.101.* / 2011-08-03 12:06
bo w sklepie w Nowym Saczu pracuja same wazeliny
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - anelka88.]
zawiedziony klient / 46.113.114.* / 2011-07-30 22:30
"Wojas na pierwszym miejscu w jakości obsługi klientów"?
Z pewnością w większości sklepów tak, ale ciekaw jestem czy ten "tajemniczy klient' był w Galerii w Nowym Sączu???
Mieszkam w Zamościu zakupy robię w Galerii Twierdza, tam obsługa jest na wysokim poziomie...pozdrawiam miłe Panie :)
Przyjechaliśmy na wakacje do rodziny w Rożnowie. Żona dowiedziała się, że w C.H.są duże promocje i wyciągnęła mnie na zakupy.
Ona buszowała po Deichmannie, a ja wstąpiłem do Wojasa.
W salonie ogólny chaos (chyba przyjęcie towaru) Jedna Pani za komputerem (przywitała się ), a druga przy drzwiach na zapleczu z kimś, kto tam był rozmawiała (trudno było nie słyszeć tej rozmowy jakieś prywatne wesołe wspominki).
Rozglądnąłem się po ofercie -nic innego niż w Twierdzy. Ta ruda Pani przy zapleczu odebrała telefon -dość ciekawa rozmowa z koleżanką. Kolega z zaplecza opuścił lokal. Coś tam jeszcze mruknęła do dziewczyny przyjmującej towar i wreszcie....do mnie podeszła. Niestety żona już skończyła oblężenie Daichmanna więc musiałem iść. Cóż tej obsługi gratuluję Wojasowi i życzę sukcesów w sprzedaży personelowi z Nowego Sącza.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zosiasamosia.]
zawiedziony złoty klient / 89.174.72.* / 2011-07-31 13:17
Wreszcie ktoś napisał co się dzieje w Nowym Sączu ja tego sklepu nie odwiedzam odkąd zmienił się personel. Ostatnio byłem w grudniu, wyszedłem strasznie zawiedziony chociaż kupiłem upatrzone buty.Kierowniczka na siłę wciskała mi dodatki mówiąc że ja to muszę kupić. Droga Pani klient nic nie musi i też nie musi wrócić do Pani sklepu i nie wróci. Z tego co mówią znajomi też zaczęli omijać ten sklep z daleka. Teraz jeżdżę do Krakowa w Galerii Krakowskiej personel potrafi podejść do klienta.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zosiasamosia.]
professional / 213.76.164.* / 2011-07-16 20:42
A oto dowód że tak jest:

Wojas na pierwszym miejscu w jakości obsługi klientów

Według badań konsumenckich przeprowadzonych przez firmę Daymaker salony obuwnicze Wojas otrzymały najwyższą liczbę wskazań w ocenie jakości obsługi klienta pośród firm obuwniczych w Polsce.

Badanie jakości obsługi klienta zostało przeprowadzone metodą Mystery Shopping (Tajemniczy Klient) w 1350 sklepach w całej Polsce, w tym m.in. w sklepach obuwniczych marki Wojas. Ocenie poddano 321 firm z 19 różnych branż. Najwięcej danych zebrano z branży odzieżowej i obuwniczej.

Podczas oceny sklepu brano pod uwagę takie aspekty jak: wygląd sklepu, sposób obsługi klienta i profesjonalizm sprzedawcy. Salony obuwnicze Wojas otrzymały najwyższą notę w jakości obsługi klienta – aż 90 proc. wskazań. Tajemniczy klienci ocenili, że salony obuwnicze Wojas są nie tylko modne ale również posiadają miłą i profesjonalną obsługę.

Gratuluję Tym wszystkim którzy na tem sukces zapracowali :-)
ZIGO FAGO / 77.255.58.* / 2012-10-02 21:24
PEWNIE JAKIEŚ NOWE PRACOWNICE BYŁY NA SKLEPIE I JESZCZE NIE WIEDZIAŁY CO JE CZEKA ;) I DLATEGO UŚMIECH NIE SCHODZIŁ Z ICH TWARZY ;D
aga77230 / 87.205.19.* / 2011-07-24 10:00
jakby ci co dali tą ocenę mieli pracować w ciągłym stresie tzw. mobingiem, to nie wiem czy tak wysoko by ocenili wojasa, ja dziękuję przez wojasa trafia sie tylko do lekarza
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zosiasamosia.]
m-k / 46.113.219.* / 2011-07-25 11:40
A CO POWIECIE O DARMOWYCH ALE OBOWIĄZKOWYCH ZEBRANIACH PRACOWNIKÓW SKLEPU, KTÓRE NP.ODBYWAJĄ SIĘ CO TYDZIEŃ? Trzeba po 12 godzinach pracy zostać np. do 22:00 na zebraniu, bo to "z polecenia p. kierownik regionalnej Justyny Ch.":)
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zosiasamosia.]
TOMASZ340 / 89.161.18.* / 2011-07-12 21:35
KUPUJĘ BUTY W RÓŻNYCH SKLEPACH OBUWNICZYCH ALE BYŁEM BARDZO ZDZIWIOYNY JAKOŚCIĄ OBSŁUGI W SKLEPIE WOJAS W BIAŁYMSTOKU ZDZIWIONY BARDZO POZYTYWNIE MIŁA OBSŁUGA, PROFESJONALIZM W KAŻDYM CALU. POLECAM WOJASA WSZYSTKIM ZNAJOMYM BUTY BARDZO DOBRZE SIĘ NOSZĄ SĄ WYGODNE I DŁÓGOTRWAŁE A PANIE Z OBSŁUGI W C.H.ALFA BARDZO SYMPATYCZNE.
wojasklientka / 79.191.245.* / 2011-07-09 11:41
Przepraszam za pomyłkę, niżej opisana sytuacja miała miejsce we wtorek 5 lipca br
wojasklientka / 79.191.245.* / 2011-07-09 11:32
Niestety muszę napisać złą opinię, ale nie na obuwie Wojasa, tylko na pracowników.
W miniony poniedziałek chciałam kupić buty, które miałam upatrzone. ale obie panie będące na zmianie nie zainteresowały się moją osobą...
Stały na końcu sklepu rozmawiając między sobą i nie zwracając na mnie uwagi.. A jestem stałą klientką . Przykro mi z powodu zachowania sprzedawczyń w Bielsku-Białej.
ja i ja / 178.235.101.* / 2011-07-10 13:27
Trzeba było podejść i im przerwać a nie od razu się skarżyć,ciekawe czy pani nie zdaży się w pracy zagadać
złoty klient / 83.218.120.* / 2011-07-10 01:03
ciekawe "stała klientko" czemu jesteś taka zła na sklep w bielsku??? "stały klient" zna obsługę i wice wersa...zamów najlepiej na www.wojas.pl tam się sama obsłużysz.

P.S.
lepiej zajmij się sprzedażą a nie osądzaniem ludzi!!!
ommkar / 188.33.92.* / 2011-06-27 18:17
Witam. podjąłem jakiś czas temu emailową dyskusje z Panią Asystentka Prezesa Zarządu Katarzyna Gubałą rozmowę na temat nadgodzin i złego traktowania pracowników.Czyniłem wpisy na forach tak niewygodne,że były usuwana w tempie zastraszającym.Próbowałem skrzyknąć pracowników,którzy czuja się poniżani i wytoczyć sprawę przeciw tej firmie i jej polityce w stosunku do pracowników lub chociaż wywalczyć godne traktowanie pracowników. Pani Asystenka stwierdziła,że żadnych skarg od pracowników nie było a oni dbają,żeby takie sygnały były brane poważnie i,że dbają o pracowników.Proponuje wszystkim wobec których uprawiany jest mobbing przez ta firmę kierowanie spraw do inspekcji/sądu pracy.Próbowałem walczyć w Waszym imieniu choć sam nie jestem związany z tą firmą.niestety nie udało mi się skrzyknąć wiele osób.Nie wiem czy nie macie ochoty udupic firme,która was wykorzystuje..Wic teraz musicie walczyc sami..A na prace po nocach i nie płacenie za nie specjalnej nocnej stawki nie zgadzajcie się. Jeśli poniesiecie jakieś konsekwencje z tego powodu składajcie skargi do sądu pracy.Jest to prosta droga a skuteczna.Im wiecej skarg tym lepiej.OMMKAR. adres do asystenta prezesa. woja2wojas.pl tytule Pani Katarzyna Gubaa.

Najnowsze wpisy