Forum Forum inwestycyjneFundusze

witam mam pytanie. jestem studentem dizennym na 1 rok ktory bardzo interesuje sie finansami.

witam mam pytanie. jestem studentem dizennym na 1 rok ktory bardzo interesuje sie finansami.

lukasz1987 / 149.156.124.* / 2007-06-16 11:19
Ostatnio wpadlem na moze troch szalony ale wydaje mi sie ze realny pomysl. jako studentowi przysluguje mi kredyt studencki w kwocie 600zl wyplacane co miesiac przez 4 lata czyli 10mcy*600*4 to daje sume 24000zl. Oprocentowanie kredytu wyniosi polowe stopy redyskotowanej tj od 2-2,5%. i tereaz według mnie najlepszym pomyslem jest zainwestowanie tego w fundusz inwestycyjny, chyba najlepiej w zrownowazony, chociaz nawet chyba lokata bedzie sie oplacala tak zeby byla jakas chociaz minimalna szansa ze nie strace tego. tylko teraz moje pytanie odnosi sie do moich wyliczen czy to sie oplaca? Prosze o odpowiedz, kogos kto sie dobrze na tym zna. Pozdrawiam
Wyświetlaj:
psmakler / 2007-06-22 21:05
W tej kwestii należało by zapoznać się ze szczególnymi warunkami kredytowymi-czy wogó-
le można kwotę kredytu przeznaczyć na zakup jedn. uczestnictwa. Kredyt można równolegle
spłacać odsprzedając swoje j.u. funduszowi. Jeżeli chodzi o sam fundusz proponował bym
następujące rozwiązanie: zamiast funduszu zrównoważonego zaiwest. w fundusz z dużym udziałem akcji, natomiast ok. 50% twojego kapitału włożyć w Fundusz Inwestycyjny Zam-
knięty Nieruchomości. W ten sposób nie zwiększyłbyś znacznie ryzyka, ale za to zwiększył
swój zysk (stopę zwrotu).
TaS / 2007-06-22 23:51 / Tysiącznik na forum
doradzasz jednym słowem sprawdzić czy to legalne, a potem hajda na bande tak?
TaS / 2007-06-17 02:27 / Tysiącznik na forum
powiem tak: bez ryzyka nie ma zabawy...

ale...