Forum Forum pracyOferty - szukam pracy

Wkrótce koniec studiów- co dalej?

Wkrótce koniec studiów- co dalej?

Łuki88 / 83.26.235.* / 2012-02-07 23:47
Witam
Jestem studentem ekonomii o specjalizacji rynki finansowe. Właśnie rozpoczyna mi się ostatni semestr w drodze do tytułu magistra. Wiem że obecnie na rynku pracy nie jest kolorowo- to też nie mam ogromnych wymagań. Na początku chciałbym dostać pracę z której mógłbym opłacić mieszkanie i utrzymać się. W kręgu moich zainteresowań znajdują się oczywiście finanse. Dodam że zależy mi na nabyciu doświadczenia którego nie posiadam.
Na start myślałem o jakimś banku lub podobnej instytucji. Tutaj w grę wchodzi szereg stanowisk które mógłbym lub będę mógł podjąć po nabyciu doświadczenia. Jak myślicie co będzie dobre na początek, gdzie można znaleźć fajną pracę, jaką placówkę polecacie. Od razu mówię nie "akwizycji" finansowej, której jest najwięcej na portalach z ogłoszeniami o pracę.
Wyświetlaj:
Łuki88 / 83.26.235.* / 2012-02-08 12:03
Aby skorzystać ze stażu z Urzędu Pracy trzeba być zarejestrowanym jako osoba bezrobotna- nie kwalifikuje się
szklarek / 2012-02-08 22:32
Tego nie wiemy- jeśli studiuje NIESTACJONARNIE nie ma przeszkód, by się uzyskać status bezrobotnego. O ile inne warunki np. dochodowe są spełnione.

Podstawa- art. 2, ust.1, pkt 2 Ustawy o promocji zatrudnienia.
catpower / 2012-02-08 12:12 / Bywalec forum
A nie myślałeś o tym, żeby już teraz zaczepić się w jakimś banku na bezpłatna praktykę? Nawet kilka godzin tygodniowo, a jak się dasz zauważyć, to może Ci coś zaproponują później? Zobaczysz jak to wygląda od środka przynajmniej, no i nabierzesz doświadczenia przynajmniej.
Łuki88 / 83.26.230.* / 2012-02-08 23:32
To jest dobra myśl. Każdą opcję biorę pod uwagę. Wiem i nie liczę na to że skończe studia i pod uczelnią pracodawcy będą czekać pod drzwiami z pracą. Nabrać doświadczenia i ruszyć coś w branży to mój priorytet.