ursi
/ 188.147.113.* / 2009-12-22 19:29
Po raz pierwszy korzystam z tego typu usługi i na pewno po raz ostatni z usługi firmy Eden. Oprócz wyjątkowej niekompetencji przedstawiciela, co jak widać nie tylko mi się zdarza również w biurze obsługi kompetentne obsłużenie zależy od tego, na kogo się trafi. A do tego całkiem ciekawe kruczki, które przy podpisywaniu umowy nie są w sposób właściwy przedstawiane. Np woda dostarczana jest co 4 tygodnie, co przeciętny odbiorca traktuje jako miesiąc tym czasem jest to dokładnie co 4 tygodnie, więc w ciągu roku płacimy za 13 dostaw. Przedstawiciel oczywiście o tym wspomniał ale krótko i szybko, więc nie dopytywałem o szczegóły. Sanityzacja jest obowiązkowa, przedstawiciel również o tym nie powiedział, a jedynie poinformował, że jest możliwość jej przeprowadzenia ale nic, że trzeba to zrobić i zapłacić za to. Właśnie jestem po takim zabiegu, trwało to 3 minuty, nie wyglądało na żaden profesjonalny i rzeczowy zabieg a koszt to ponad 50zł. Gdy nie otrzymałem wody, bo nie było mnie w godzinach dostawy byłem pewien, że kierowca wróci po jakimś czasie, bo godziny dowożenia wody w moim mieście to 9-14, a ja powinienem dostać wodę o 10. Niestety, jak mnie nie było nie ma szans aby kierowca wrócił i dowiedziałem się w biurze obsługi, że ta woda już mi przepadła. Gdy po przemyśleniu tematu zadzwoniłem ponownie z bojowym nastawieniem okazało się, że jednak dowiozą nam tą wodę i dowieźli, dwa miesiące po tej felernej dostawie. Mało tego, aby wypowiedzieć umowę należy to zrobić do 60dni przed jej końcem a jeżeli nie to umowa jest przedłużana na kolejne 12 miesięcy!! Zastanawiam się, czy ten zapis jest zgodny z prawem? Z czymś takim nie spotkałem się w żadnej instytucji, z którą związałem się umową o świadczenie usług i jak dla mnie jest to perfidne naciąganie klienta na swoje usługi. Sam przedstawiciel jest na tyle bezczelny, że obiecuje cuda wianki aby tylko szybko zamknąć temat po czym nie dotrzymuje słowa i trzeba się o wszystko upominać samemu co i tak nie przynosi efektu. No ale tutaj to już zależy na kogo się trafi. Pierwszy dystrybutor wody po dwóch tygodniach zalał mi całe pomieszczenie, z drugiego po kilku tygodniach woda zaczęła mieć okropny smak. Znów mi wymieniono dystrybutor a ja zażądałem badań wody z tego dystrybutora, które mi obiecano ale nie dostarczono, a minęło już kilka miesięcy...
Jednym słowem nie polecam, a jak ktoś jest chętny czytajcie regulamin szczegółowo.