Forum Forum inwestycyjneWydarzenia

Wódka z księdzem – prałat Jankowski w „Machinie”

Wódka z księdzem – prałat Jankowski w „Machinie”

rob484 / 2008-12-02 21:06
Jak będziecie mnie kanonizować, to możecie przypisać mi wszystkie jaguary, mercedesy... – mówi. Zdradza, że pisze książkę o strajkach i Solidarności. Dziennikarzy zaprasza na wódkę. Ksiądz Henryk Jankowski jest jednym z bohaterów grudniowej „Machiny”.

„Ja szczerze nie mam nic przeciwko Żydom. Szanuję tych ludzi” – mówi „Machinie” prałat Jankowski. I dodaje: „Jesteśmy Polakami i nikt nam nie będzie dyktował. A ci ludzie mają coś w sobie i tylko chcieliby dyktować, kazali gębę zamknąć”. Podkreśla, ze nie czuje się antysemitą. Mówi też o Lechu Wałęsie: „To już nie ten sam człowiek, którego ratowałem w stoczni. Zapomniał. Nie zaprosił mnie na jubileusz. Staliśmy się sobie obcy. Ale ja to olewam. (…) W stoczni pan Lechu już się nie ma co pokazywać. Nienawidzą go.” Mówi o polityce i o kinie. O samochodach i o polskim Kościele.
„Prałat Jankowski poprzez ustawiczna grę, którą prowadzi z mediami, stał się fenomenem polskiej popkultury. Ksiądz, który produkuje wino ze swoim wizerunkiem i zapowiada uruchomienie sieci telefonii komórkowej, to nie jest ksiądz, do jakiego przywykliśmy w polskiej tradycji. Można różnie oceniać to, co mówi i co robi, ale nie wolno nie docenić zjawiska społecznego i kulturowego jakim jest prałat Jankowski” – wyjaśnia obecność księdza na łamach „Machiny” redaktor naczelny, Piotr Metz.

W numerze ponadto rozmowa z Kasią Kowalska, która powraca po czterech latach milczenia, powraca nową płytą. „Machinie” opowiada o rozpaczliwym poszukiwaniu miłości, alkoholu i macierzyństwie.

Do grudniowego wydania „Machiny” dołączona jest płyta z filmem „JIMI HENDRIX – THE LAST 24 HOURS” o ostatnim dniu życia legendarnego gitarzysty. W numerze także „pigułka z mistrza“, czyli co o Hendriksie warto wiedzieć i o czym nalezy pamiętać.

Grudniowej „Machinie” towarzyszy kampania promocyjna w Internecie na portalach: Onet.pl, WP.pl, Mediarun, Korba, Sport24.pl, Pilka24.pl, Kulisy.pl, Film.pl oraz spoty radiowe na antenie Roxy FM i internetowego radia Open FM.

*****

„Machina” to miesięcznik o profilu popkulturalnym, zawierający treści przede wszystkim związane z muzyką, ale opisujący również wiele innych zjawisk znajdujących się w centrum zainteresowań młodych ludzi. Magazyn ukazuje się od 12 lat. Wydawcą „Machiny” jest Media Point Group, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group.

PMPG to holding notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, funkcjonujący w obszarze mediów
i komunikacji marketingowej. Marki i brandy należące do PMPG SA to m.in. magazyny: Film®, Machina®, ?Dlaczego®, Warsaw Point®, Dlatego!®; Machina Modne Miasta™, Machina Design™, Machina Sport&Style™, Spoorootym®, Kinoteka Domowa by Film™, Mężczyźni Hollywood™, Kobiety Hollywood™, nagrody: Machinery®, Machina Design™, Złote Kaczki®, Studenckie Produkty Roku®, Puenty Warszawskie™, portale: Sport24.pl®, Korba.pl®, 100klatka.pl®, Gretix.com®, Systemy: Portis Biling™, Portis CMS™, Platforma Mobilo™ z systemami: m.Brodcast™, m.Contest™, m.Data™, m.Entertainment™, m.Info™, m.Loyality™, m.Payment™, m.Rank™; AdMobileMusic™, oraz MachinaTV™
i PointPress™.

Platformę Mediową Point Group tworzą: Media Point Group (media prasowe i internetowe); BTL Point Group (agencja marketingowa), Mobile Point Group (adMobile - agencja marketingu mobilnego), Agencja Full Interactive (agencja interaktywna), Distribution Point Group (usługi dystrybucyjne i logistyczne), GEMTEXT (drukarnia), Studio Point Group (studio usług graficznych i fotograficznych), TV Point Group (media telewizyjne), Media Works (outdoor), BMS (reklama internetowa). PMPG SA posiada również pakiety większościowe w: agencji investor relations NewsPR, spółce Sport24.pl zarządzającej portalami www.sport24.pl i www.pilka24.pl oraz spółce Next Media, wydawcy luksusowego magazynu dla mężczyzn „MaleMEN”. Jest również inwestorem strategicznym w spółce Index Copernicus International.

Więcej informacji o PMPG SA na stronie www.pmpg.pl. Bieżące informacje z Platformy Mediowej Point Group również w newsletterze, który można zasubskrybować na stronie http://www.pmpg.pl/newsletter.html. Zapraszamy do subskrypcji.
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy