Forum Forum pracyOferty - zatrudnię

Współpracownik do startup-u z doświadczeniem w marketingu i sprzedaży

Współpracownik do startup-u z doświadczeniem w marketingu i sprzedaży

Marcin Kraków / 192.166.203.* / 2013-02-13 14:35
Cześć!

Poszukuję osoby do współpracy nad startup-em, odpowiedzialnej za sprzedaż i marketing (B2B). Projekt dotyczy nowatorskiego podejścia do programów lojalnościowych oraz promocji w telefonach klientów.

O sobie
Jestem "informatykiem" ze sporym doświadczeniem i jestem dobry w tym co robię - i skromny też :) Stworzyłem pierwszą wersję produktu i kompletuję zespół odpowiednich osób do jego dalszego rozwoju.

O Tobie
Produkt trzeba zareklamować, sprzedać, w dłuższej perspektywie stworzyć markę. TY jesteś od tego specem, śledzisz rynek, rozmawiasz z klientami, umiesz zadecydować w jaki sposób wypromować i ulepszyć biznes, aby stał się bardziej atrakcyjny.

O startup
Jeżeli nie spotkałeś/-aś się wcześniej z określeniem "startup" - polecam pomoc google :) Na obecnym etapie jest to przedsięwzięcie z małym budżetem. Biuro może być u mnie w domu, godziny pracy dowolne :) Jeżeli Cię to nie zraża, bo umiesz działać w takich warunkach, to super.

Wymagania
Musisz posiadać doświadczenie związane z marketingiem i sprzedażą. Ale to nie wszystko. Potrzebna jest dodatkowo kreatywność, zapał i konsekwencja w działaniu, nastawienie na osiągnięcie sukcesu. Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji i rozwiązywania pojawiających się problemów.

O korzyściach
Otrzymasz udział procentowy w przedsięwzięciu. Pierwszych plonów można spodziewać się za kwartał. Prawdziwe żniwa - to zależy między innymi od Ciebie. To nie wszystko: doświadczenie, przygoda, tworzenie czegoś od podstaw - bezcenne.

Jeżeli chcesz się przyłączyć, napisz:
* jakie jest Twoje doświadczenie,
* jakie odniosłeś/-aś sukcesy i jakie porażki,
* dlaczego chcesz się przyłączyć,
* czym się interesujesz i jaki masz cel,
* coś ciekawego o sobie?