Forum Polityka, aktualnościPolityka

Wybory samorządowe 2014. Kopacz: To próba niszczenia demokracji

Wybory samorządowe 2014. Kopacz: To próba niszczenia demokracji

Wyświetlaj:
cdscs / 31.175.106.* / 2014-11-23 19:35
Jestem absolwentem politechniki. Od 15 grudnia będę już szczęśliwym mieszkańcem w UK, od stycznia dołączy do mnie moja żona i syn. Do polski nie wrócę już nigdy!!!! Mam dość tego kraju, tej mafii, biedy na każdym kroku, układów, pracy tylko dla znajomych, afer, propagandy, zakłamanej prasy i TV. Tego kraju już nie ma! UCIEKAJCIE Z TEGO KRAJU PÓKI NIE JEST ZA PÓŹNO!
Lysy 25 / 77.253.142.* / 2014-11-23 22:10
Uważaj, żebyś się w tej Anglii nie zdziwił...
No ale tam dają jak na razie więcej socjali i dlatego dużo wyjeżdża.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
treamat / 83.30.243.* / 2014-11-23 22:09
to co sie dzieje kolego w PKW i wokól wyborów budzi przerazenie.
Alex795 / 154.122.71.* / 2014-11-23 19:46
Super ze wyjeżdzasz. Kraj bez takich ja Ty jest lepszy. Zdrowszy.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
asaliah / 2014-11-23 19:25 / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
Jan: A Pan, Panie kolego był na wyborach?
Tomasz: Nie, nie byłem.
Jan: I jak się Pan z tym czuje?
Tomasz: Średnio. Podobno głosowałem na PSL.
Waniek / 2014-11-23 20:03 / Bywalec forum
Jak byś oddał chociaż nieważny głos nie szlo by cię zaliczyć do psl. To powinno być w wyborach do sejmików miast, powiatów. Tam gdzie wybory są proporcjonalne.
polski patriota / 194.63.135.* / 2014-11-23 19:17
Ja, polski patriota, nie znoszę platformy i platformersów !
bsf / 77.253.87.* / 2014-11-23 18:55
Bezczelna kłamczucha ma czelność kogokolwiek pouczać akceptując kolejny raz STANDARDY sowieckiej Rosji.
tlejn / 83.21.131.* / 2014-11-23 18:31
Tak, takie skopane wybory to niszczenie demokracji.
tomiiiiiii / 37.231.80.* / 2014-11-23 18:20
ja jako obywatel placacy podatki wyrazam zgode na zorganizowanie powtornych wyborow.