Forum Forum inwestycyjneForex

wymiana GBP na USD

wymiana GBP na USD

zyksss / 83.6.62.* / 2007-10-26 20:36
Witam.
To mój pierwszy post na forum,wiec prosze o wyrozumiałość.
Jestem jeszcze laikiem w sprawach ekonomicznych i stąd to pytanie.
Czy można w normalnym kantorze wymienić bezpośrednio GBP na USD? wydaje mi się że nie wiec jak to zrobić najlepiej? myśle o inwestycji w fundusze lokujące w Azji za kilka miesiecy jak dolar bedzie juz stabilnie nisko.
Wyświetlaj:
jk3179 / 2007-11-01 15:13 / Tysiącznik na forum
Najlepszy kurs uzyskasz współpracujac z firma AKCENTA
Polecam strone akcenta.cz
Buli1985 / 2007-10-31 14:47 / portfel
W zasadzie nie ma problemu . Kwestia tylko po jakim kursie . Przy większej kwocie (tzn. powyżej 10000 funtów) kurs byłby pewnie względnie korzystny. Korzystny jest wtedy gdy dostaniemy więcej dolarów , niż przy wymianie pośredniej(10000 funtów to jest 51800 zł a to jest powiedzmy 20300 dolarów, czyli Funt/dolar powyżej 2,03 i poniżej 2,072.
Osobiście uważam , że w kantorze 2,045 to jest już max.
spod londynu / 89.240.55.* / 2007-10-27 22:03
Jeśli będziesz zamieniał w Polsce to zapłacisz dwie prowizje GBP/PLN oraz PLN/USD. Więc nie warto. Ja właśnie w zeszłym tygodniu kupiłem fundusz azjatycki ale za oszczednosci w złotówkach. Zakup za 120tys dolarów wiec podarowali mi prowizję. Wydaje mi się jednak że że lepiej kupić fundusz azjatycki bezpośrednio przez angielską stronę internetową ( np: interactive investor; FT.com ), i kupić fundusz bezpośrednio w GBP lub po zamianie na USD. Oferta funduszy azjatyckich jest tam ogromna! Przy małej kwocie fundusz w Polsce cię oskubie (do 5%prowizji). Jeśli kupisz przez angielską stronę to prowizja max 1%
tara / 2007-11-05 21:21 / Tysiącznik na forum