Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Wyniki Orange Polska: 300 tysięcy osób zrezygnowało z telefonu stacjonarnego

Wyniki Orange Polska: 300 tysięcy osób zrezygnowało z telefonu stacjonarnego

Wyświetlaj:
t919 / 84.10.27.* / 2016-04-26 11:59
Podobnie jak wielu użytkowników Orange moja żona została wprowadzona w błąd i oszukana przez pracowników salonu sprzedaży przy przedłużaniu umowy. Dodatkowa karta sim miała być za darmo a płacimy za nią prawie 20 zł, tak samo dodatkowe funkcje których nie chciała, a musi za nie teraz płacić. Jesteśmy klientami Orange od lat, ale miarka się przebrała i nie możemy się doczekać kiedy rozwiążemy umowę, jeszcze tylko 1,5 roku
gretagar / 217.123.4.* / 2016-04-26 11:56
najgorszy oszust jaki istnieje badziew i hłam
OLO929 / 109.197.188.* / 2016-04-26 11:51
Na początku umowy oszukała mnie pracownica ORANGE,zapewniając że internet jest w abonamencie za39,90 jest 1GB internetu, pytałem 5 razy i mówie jej że tu nie ma zaznaczonego internetu ona dale zapewnia mnie i mówi że na 100% jest internet , nie dawało mi spokoju i zadzwoniłem na ifno linie orange pani powiedziała z w tym abonamencie jest płatny internet 1GB 15zł od razu złożyłem reklamacje chciałem rozwiązać umowę ale nic nie załatwiłem więc czekam tylko na koniec umowy i ŻEGNAM !!!!!!
andy133 / 95.160.213.* / 2016-04-26 12:04
na rozmowę w punkcie Orange trzeba teraz czekac min. 40-70 minut, a na koniec " za przedłuzenie umowy bedzie musiał pan zapłacić 9 zl, kuriozum, podnieście cenę i dodajcie troche nowych opłat to szybko ulegniecie pełnej likwidacji, czego wam życzę
lolo489 / 79.190.253.* / 2016-04-26 11:48
czyli jak widać orange-m dalej kierują komuchy, którzy nie umieją rozpoznać rynku, jak widać po słupkach, to drogę rozwoju wytycza telefonia komórkowa i internet komórkowy i tu należy się rozwijać i ładować środki na polepszenie jakości tych usług, a uciekać od reszty niedochodowych "produktów". jak tego nie zrobią to skończą tak jak nokia, która zadufana w sobie myślała że dalej jest liderem w swojej branży, a rynek poszedł swoją drogą i zostali z ręką w nocniku ....
xvbnmkl / 78.88.154.* / 2016-04-26 11:33
No cóż, emeryci i starsi ludzie przechodzą na telefonie komórkową i stacjonarki nie są już potrzebne
mbarr / 41.226.1.* / 2016-04-26 14:48
Raczej emeryci i starsi ludzie odchodzą a ich dzieci już nie przedłużają...
gosciugosciu / 81.190.214.* / 2016-04-26 11:32
nie polecam...duzo sie płaci dostając mało w zamian, co na rynku pełnym konkurencji jest kpiną..niewiem czy któs widział w jednym ze znanych sklepów z eletronika, telefonami itp że sa 2 ceny niekórych produktów..cena normalna i cena z Orange, przy podpisaniu abonamentu na 2 lata( daniu się doic przez 2 lata)..pachnie desperacją...
ktoska / 93.105.117.* / 2016-04-26 11:26
U moich rodziców na wsi, Orange oferuje prędkość 512 za 44 zl, zrezygnowali i wezmą radiówke 4mb za 39zl.
tree256 / 37.128.127.* / 2016-04-26 11:25
Ja szczęśliwie nigdy nie miałam telefonu w tej sieci, ale osoba z bliskiej rodziny miała i takie chamskie akcje jakie spotkały najpierw tego człowieka, a potem po jego śmierci, jego żonę ze strony tych padalców, to aż nie do uwierzenia. Tylko splunąć na nich, a nie korzystać z ich "usług".
george1179 / 77.115.82.* / 2016-04-26 11:21
Jeśli Orange w dalszym ciągu łączyć będzie chorobliwą chciwość w stosunku do klientów z idiotycznym, a kosztownym marketingiem pod hasłem "cała Polska ogląda Kożuchowską", straci kolejne 300.000 klientów - tym razem w telefonach mobilnych.
Lora220 / 94.254.187.* / 2016-04-26 11:17
Na siłę usiłowali mnie zatrzymać a robili to w taki sposob że mimo że byłam w tej sieci kilkanaście lat czułam sie podle, liczy sie tylko kasa co za obrzydliwośc. Te wszystkie złodziejskie firmy jak NC plus, Orange, Timobajle i itp. wasze dni sa policzone. Juz dłużej nie damy sie okradać.
wściekła / 109.95.204.* / 2016-04-26 11:14
Pracownicy tej sieci stają się cholernie nachalni i u********* - wydzwaniają nawet po kilka razy dziennie z różnych telefonów bo to stacjonarka to komórka to znów jakiś zastrzeżony, wszystko po to żeby tylko odebrać a oni mogli wcisnąć swoje badziewia. Jestem ich Klientem już ponad 10 lat i chyba o te 10 lat za dużą, następną umowę podpiszę u konkurencji. A to wszystko za brak kompetencji ze strony pracowników, brak jasnych wyjaśnień i "naciąganie na dodatkowe płatności" po to żeby tylko sprzedać. NIE POLECAM, dla mnie mogą zniknąć z rynku na zawsze.
JimmyQpL / 89.228.165.* / 2016-04-26 11:14
Nadal wielu klientów MUSI mieć stacjonarny by mieć internet (inaczej jest bardzo wysoka opłata za utrzymanie linii). Szczególnie widoczne to jest w terenach podmiejskich i wiejskich. Tyle że internet mobilny coraz lepiej sobie tam radzi i stąd spadek klientów telefonii stacjonarnych.
ebmazur / 178.43.204.* / 2016-04-26 12:53
wcale nie musi - a opłata za utrzymanie linii jest prawie taka sama jak za telefon stacjonarny . więc po prostu nie opłaca się przy internecie rezygnować z telefonu
marwyj / 89.25.170.* / 2016-04-26 10:56
Ja też kończe w najbliższym czasie współpracę z tą złodziejską i niekompetentną firmą. Nigdy więcej orange.
lbn29 / 46.232.132.* / 2016-04-26 10:53
ah widze propaganda działa, gdzie można prace dostać polegającą na obsmarowywaniu konkurencji?????
Man1033 / 83.29.201.* / 2016-04-30 02:07
Wystarczy być klientem tej firmy. Jak firma nie może od 13 stycznia naprawić linii aby działał telefon stacjonarny, jak przez 3 tygodnie nie będziesz miał Neostrada bez słowa wyjaśnienia. I to wszystko w Krakowie na Starym Mieście. Jak idziesz do salonu a tam obsługa spuszcza cię po brzytwie tłumacząc się .....procedurami i jak to wspaniala jest firmą. Więc się w.....asz! I składasz wypowiedzenie. Wtedy " wielka" firma z ulgą informuje cię o deaktywacji nr stacjonarnego którego nie potrafi uruchomić przez prawie cztery miesiące! Oczywiście firma nie zapomni ci wystawić rachunku za usługi które nie potrafią zrealizować. Wtedy postanawiasz, że wolisz dołożyć a nie zadawać się Orange! A na końcu czytasz uwagi takiego dupka jak ty!

Najnowsze wpisy