joanmis
/ 178.43.15.* / 2016-04-26 09:20
Kilka miesięcy temu przenieśliśmy do Orange nasze numery. Od grudnia wysłaliśmy 4 reklamacje faktur. Wszak zostały uwzględnione ale to zabiera cenny czas w pracy. Jeden z numerów został przeniesiony od 1 marca, w fali smsów nie zauważono, że usługa Blokady Premium została wyłączona a nie wnioskowaliśmy o to. Po przeszło miesiącu okazało się, że na jednym z rachunków były opłaty za podejrzane smsy, gdzie każdy kosztował 6,15 zł. Konsultantka w Orange skwitowała, że użytkownik tego numeru uruchomił jakichś cykl smsów i trzeba było włączyć usługę Premium. Odszukaliśmy w historii na tym numerze ten sms od Orange, że Blokada Premium została wyłączona. Nikogo za rękę nie złapaliśmy ale podejrzewam, że są tacy konsultanci, którzy maczają w tym palce. Decyzja szefa, że wracamy do poprzedniego operatora już zapadła.