Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Wyniki Orange Polska: 300 tysięcy osób zrezygnowało z telefonu stacjonarnego

Wyniki Orange Polska: 300 tysięcy osób zrezygnowało z telefonu stacjonarnego

Wyświetlaj:
knk / 89.75.39.* / 2016-04-26 09:43
To jest tak jak nie dba się o klienta. W głowie się nie mieści,by żądać 45 zl abonamentu nic nie oferując w tej opłacie -dotyczy to długoletnich klientów.
Joanna274 / 83.20.42.* / 2016-04-26 09:41
Jak się nie poprawi zasięg komórkowy w mojej wsi to też rezygnuję z oranga.
xzcx / 31.183.211.* / 2016-04-26 09:32
Mnie dawniejsza IDEA nagrodzila kara w wysokosci 16zl za jeden dzien zwloki z platnoscia, za kilkuletnia wspolprace, wiec podziekowalem i nigdy nie wroce.
gferrthdfg / 178.79.147.* / 2016-04-26 09:29
1. Neostrada musi byc placona z utrzymaniem lacza co daje wyzsza cene niz konkurencja.
2. "klientów telefonów abonamentowych (post-paid)" - nie do konca. Rok temu zaczeli naliczac abonament za neostrade na poczatku okresu rozliczeniowego co znaczy ze jest to prepaid. W skutek tego zgarneli 13 rachunkow za 12 miesiecy. Nikt o tym szwindlu nawet nie wspomnial
ANDRZEJEK 1975 / 89.228.41.* / 2016-04-26 09:27
Jakość usług bardzo zła, konsultanci niedouczeni i skrępowani regulaminami. Dla stałych klientów nie mają dobrych ofert tylko wciskają to co jest najdroższe.
1&&& / 94.254.224.* / 2016-04-26 10:02
A ty jesteś wredna osoba i pustą głowę
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
cvq / 94.78.180.* / 2016-04-26 09:22
Przy drodze w lesie znalazłem masę porzuconych resztek światłowodów . Ciekawe czyje to.
joanmis / 178.43.15.* / 2016-04-26 09:20
Kilka miesięcy temu przenieśliśmy do Orange nasze numery. Od grudnia wysłaliśmy 4 reklamacje faktur. Wszak zostały uwzględnione ale to zabiera cenny czas w pracy. Jeden z numerów został przeniesiony od 1 marca, w fali smsów nie zauważono, że usługa Blokady Premium została wyłączona a nie wnioskowaliśmy o to. Po przeszło miesiącu okazało się, że na jednym z rachunków były opłaty za podejrzane smsy, gdzie każdy kosztował 6,15 zł. Konsultantka w Orange skwitowała, że użytkownik tego numeru uruchomił jakichś cykl smsów i trzeba było włączyć usługę Premium. Odszukaliśmy w historii na tym numerze ten sms od Orange, że Blokada Premium została wyłączona. Nikogo za rękę nie złapaliśmy ale podejrzewam, że są tacy konsultanci, którzy maczają w tym palce. Decyzja szefa, że wracamy do poprzedniego operatora już zapadła.
KKJ / 188.146.144.* / 2016-04-26 09:05
Tu się zgodzę z komentarzem, że od wprowadzenia orange spadła jakość obsługi klienta. Poza tym od jakiegoś czasu zauważyłem, że np. play i tmobile dają sprzęt bez simlocków, zostają co najwyżej emblematy operatorów.
ZzzUm / 83.24.164.* / 2016-04-26 09:02
A ten wzrost na internecie mobilnym to w głównej mierze dlatego, że konsultanci wciskają go komu się tylko da a zwłaszcza tym przedłużającym umowy na cokolwiek mówiąc że innej opcji nie ma (czasem mówią wprost: nie mogę inaczej bo jestem z tego rozliczana i jak nie sprzedam będę się musiała tłumaczyć).
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Omygoodness / 83.28.156.* / 2016-04-26 14:38
Oczywiście wszyscy klienci są zmuszani do podpisywania/przedłużania umów prawda? Ciekawostka.
nivea63 / 83.29.20.* / 2016-04-26 08:53
Chcieliśmy założyć w Orange internet światłowodowy, przysłali mi 2 Ukraińców, którzy zachowywali się jakby w ogóle nie wiedzieli co mają robić, całkowitych dyletantów, chcieli mi prawie zrywać podłogę żeby polożyć światłowód. Niech się ta firma ogranie.
bolek405 / 82.145.221.* / 2016-04-26 08:42
Nie słuchajcie głupich opinii o Orange. Zasięg mają lepszy od T-Mobile i Play, nikt nie kłamie tak jak to jeden niezadowolony napisał. Telefony u każdego operatora są w cenie jak z kosmosu +sim lock + sieciowy brand daję nam wynik nie brać od operatora . Abonament bez telefony jest o połowę tańszy , a kto zawiera umowę na 3 lata to i tak nie zrozumie o czym piszę. Jestem z Orange od 12 lat po przejściu z Plusa, mam 3 numery u nich a internet od Netia :) . Jeszcze dopiszę tylko, że od momentu połączenia Orange z TP SA jakość usług i wiedza konsultantów spadła na łeb na szyję , widocznie płacą szczygłami i maja takich a nie innych pracowników :) ale nikt nie kłamie :)
nivea63 / 83.29.20.* / 2016-04-26 09:01
Jest to firma złośliwa zwłaszcza dotyczy to telefonii komórkowej. Dzwonią do mnie np. z propozycją abonamentu, nie chcę się zgodzić, bo mam tel. na kartę, wobec tego kasują mi wszystkie bonusy.
Obsługa techniczna się pogorszyła. Kiedyś miałam zepsuty router, przyszedł technik naprawił mi w parę minut, szybko sympatycznie. Teraz przysyłają ignorantów, wchodzi pan w Ukrainy i pyta mnie "pani, to co robimy" No kurcze chyba on wie po co przyszedł. Umowy nowej nie potrafią skompletować, bo polskiego nie znają, a nikt im tych umów skompletowanych nie wręczył, facet wręcza mi kupę papierzysków na zasadzie "sama sobie poszukaj".
Eegenia Pająk / 62.61.59.* / 2016-04-26 08:36
informacja optymistyczna 300 tys. osób odzyskało rozum, ale przerażają te miliony które nadal korzystają z usług Orange! Tyle osób nie umie liczyć i porównywać ofert? przerażające!!! W podstawówka powinni tego uczyć zamiast rozwiązywania testów.
nivea63 / 83.29.20.* / 2016-04-26 09:04
Nie kocham Orange, ale nie przesadzaj, abonamenty w Playu są bardzo drogie, przy absolutnym braku bonusów, pojedziesz za miasto i zasięgu brak. Każdy operator coś tam ma za uszami.
A677 / 94.254.193.* / 2016-04-26 10:27
Chyba dawno nie bylas "za miastem"
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
lol389 / 91.212.165.* / 2016-04-26 08:33
A było mnie denerwować.
Myśleli że jak jeden niezadowolony i wnerwiony odejdzie to wytrzymają a tu masz babo placek BYŁO NAS WIELU!
zyggi / 94.254.225.* / 2016-04-26 08:32
a jak juz zwolnia kogo sie da i obetna co sie da to na czym beda jeszcze oszczedzac? ;]
ttttttt / 37.248.50.* / 2016-04-26 08:25
byłem kilka lat z nimi i pewnie bym był ale to jak kłamią konsultanci to masakra uważajcie, a szefostwo powinno otworzyć oczy na ten fakt pozdrawiam i nigdy więcej nie cierpię kłamstwa
Krisu642 / 31.61.136.* / 2016-04-26 08:46
Witam, również mam alergię na konsultantów, bo jak trzeba reklamować to zazwyczaj nie ma rozmowy:)
ale, żeby było ciekawie to najbardziej są irytujący Ci konsultanci z firm zewnętrznych. do mnie raz zadzwoniła Pani bezpośrednio z orange, i pełna kultura, że nie mam czasu prosiłem o maila, i wszystko na piśmie dostałem aby spokojnie się zastanowić i ofertę wybrałem. więc konsultanci nie są źli, ale większość to z firm zewnętrznych gdzie każdy próbuje wcisnąć kit jaka to promocja i że ważne tylko teraz, a jak sprawdzisz to taniej jest na stronie orange niż u takiego **** . tak więc pozdrawiam kolegę i radzę w przyszłości żądać oferty mailowo aby mieć papier na to co mówią.
ZzzUm / 83.24.164.* / 2016-04-26 08:46
Szefostwo doskonale o tym wie a co więcej zmusza tych na pierwszej linii do tego. Możliwe, że sama góra żyje w nieświadomości ale poziom co najmniej n+3 wszystko akceptuje a nawet zachęca lub nakazuje.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/

Najnowsze wpisy