a.sylwestrzak
/ 77.92.39.* / 2015-03-17 13:23
Wizerunek, miła obsługa, wiarygodność, sprawna i terminowa likwidacja szkód, nowoczesne produkty dostosowane do oczekiwań klientów, jasne i czytelne zapisy w umowach ubezpieczeniowych, to bardzo istotne elementy marketingu, tak by być istotnym graczem na rynku ubezpieczeniowym, być konkurencyjnym. Tym niemniej na tak trudnym,konkurencyjnym rynku, przy biednym społeczeństwie, najistotniejszym elementem marketingowym pozostaje wysokość składki ubezpieczeniowej za dany produkt ubezpieczeniowy, jej konkurencyjność. W mniejszym stopniu zakres ochrony, do czasu realizacji polisy, produktu. Czas najwyższy poważnie podchodzić do: 1.walki z przestępczością ubezpieczeniową(tak na etapie umów ubezpieczeniowych jak i odszkodowawczym).Czas na własną, dobrze wyszkoloną, zorganizowaną policję ubezpieczeniową, 2.Wysoki poziom służb analityczno-statystycznych, aktuariatu. Wysoki poziom aktuariatu firmy ubezpieczeniowej, to połowa sukcesu. Gratulacje dla nowego, starego Prezesa PZU A. Klesyk.