Forum Polityka, aktualnościKraj

Wypadki przez przydrożne drzewa. Prezes NIK pisze do Trybunału Konstytucyjnego

Wypadki przez przydrożne drzewa. Prezes NIK pisze do Trybunału Konstytucyjnego

Wyświetlaj:
Teo87 / 82.160.125.* / 2015-04-12 08:29
Jestem kierowca zawodowym i uważam że drzewa zwiększają bezpieczeństwo na drodze ponieważ zmniejszają siłę wiatru chamują zawiewanie śniegu i co najważniejsze tworzą cień dzięki któremu jazda jest mniej męcząca ja jestem zwolennikiem sadzenia drzew i krzewów przy drodze
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
antyradzio / 93.105.136.* / 2015-04-12 00:09
Ja większe zagrożenie widzę w słupach fotoradarów- wyciąć
103545 / 37.152.19.* / 2015-04-12 00:04
Czy dla ratowania debili za kierownicą musimy niszczyć przyrodę? A może niech debile się pozabijają choćby na drzewach? Tylko szkoda drzew. Alle jaja.
Mirek2315 / 178.239.10.* / 2015-04-12 06:45
Bzdury piszesz człowieku!!! Nie będę dalej komentować.
elisa-beth / 109.231.1.* / 2015-04-11 22:23
No jasne, wyciąć wszystkie drzewa przydrożne, zburzyć wszystkie domy , zasypać wszystkie rowy i zbiorniki wodne. Czego włażą po koła asom kierownicy i narażają ich na utratę życia lub zdrowia !!!
Same głupoty wypisujecie ! / 83.8.28.* / 2015-04-11 22:11
O wariatach piszecie, że jeżdżą szybko, a jak dziadek jedzie 50km, a jest 90 to kto stwarza zagrożenie ?? I takiemu też bym dał mandat !!! A zapytam, czy zepchnął ktoś was z drogi i wpadliście na drzewo albo rów na 5 metrów ??? NIE ? to szkoda... Drzewa powinny rosnąć z 20 metrów od drogi na nie na chodniku albo przy krawężniku ! I powinno się zabraniać budowania domów 100metrów od drogi !!!
kolokwium / 178.37.202.* / 2015-04-12 14:44
Tam gdzie jest maksymalnie 90km/h jechać można 40, a nawet 20 km/h. Zagrożenie jest wówczas, gdy jedziesz ponad dozwoloną prędkość lub wyprzedzasz w sposób niebezpieczny jak Otylia co zabiła brata.
kierowca i pieszy tez / 95.160.94.* / 2015-04-13 17:44