nfi viki
/ 83.30.233.* / 2006-10-15 21:03
19-go września zarzad poinformowal o przesunieciu terminu info w sprawie raportu 46/06 na 15 pazdziernika.I to info już mamy.Dotyczy ono powolania komplementariusza i spolki komandytowej zwiazanej z nieruchomościa na Mokotowie..Ale czekamy na info w sprawie innych spolek celowych ,o ktorych rowniez byla mowa wOd jutr komunikacie wrzesniowym.Jutro,pojutrze powinniśmy poznac projekty uchwal na NWZA.Szcegolnie wazny bedzie projekt dotyczacy emisji obligacji.Malgosiu!!!!!!.Jak wiesz moje zaangazowanie finansowe w Piasta jest z mojego punktu widzenia bardzo duże.Tym samym obarczone ryzykiem.Istnieje konkurencja wyboru strategii gry na gieldzie.Albo realizować zyski i lokowac je w nowych spolkac\h albo kupić tanio spolke z fundamentami i czekać ,czekać i jeszcze raz czekać.Ja wlasnie ten wariant wybralem.Wielokrotnie pisalem,ze spolke traktuje dlugotermonowo.Nie mam wątpliwości ,ze za rok kurs bedzie wielce satysfakcjonujacy.Nie mam ochoty na skakanie z jednej spolki na druga bo taka zabawa niejednokrotnie zle sie skończyla.Szukalem spolki z fundamentami i perspektywami.I taka znalazlem.Z pewnościa sa inne na naszej gieldzie ,ktore te kryteria spelniaja ,ale to moja decyzja z wszelkimi jej konsekwencjami.Pisalem kiedys ,ze duzy wplyw na te decyzje miala lektura nadzwyczaj merytorycznych postow TITO na Investstocku.Skoro on chce być jeszcze 2.5 roku z Piastem to dlaczego ja nie mialbym zrobić tego samego-pomyslalem.Od jutra zaczynamy nowy rozdzial Piasta zwiazany z pierwszym notowaniem zasymilowanych akcji.Kiedys ,uzywajac metafory ,porownalem Piasta do lajby ,ktora bedzie bujac ,ale bedziemy plynąć do przodu.I bujnęlo.11-go pazdziernika.Ale poplynelismy do przodu.Teraz w tej metaforycznej konwencji przychodzi mi na myśl porownanie z pociągiem ,ktory stoi na stacji poczatkowej.I siedzi w nim kilku-kilkunastu pasazerowie ,ktorzy maja w reku ok.60 % miejscowekTak sadze/.Ten pociag bedzie sie zatrzymywal na kolejnych stacjach.Beda do niego wsiadać nowi pasazerowie ,a starzy wysiadać.Ale im bliżej bedzie do stacji o nazwie 'rozpoczecie pierwszej inwestycji' tym mniej pasazerow bedzie chcialo wysiąśc przed tym przystankiem ,a coraz wiecej wsiąść.I wsiada.Ale beda musieli drogo zaplacić za bilety na dalsza trasePrzepraszam za to porownanie kolejowe,ale tak mi sie jakoś skojarzylo..