Forum Forum nieruchomościRynek nieruchomości

Z 26 zł na 150-300 zł / m2 w ciągu 2-4 lat ma podrożeć grunt, ktory mogę kupić. Czy warto?

Z 26 zł na 150-300 zł / m2 w ciągu 2-4 lat ma podrożeć grunt, ktory mogę kupić. Czy warto?

Kawior PL / 2010-09-18 17:27
Witam, mogę kupić grunt, ktory według osoby doradzającej mi tę inwestycję ma podrożeć w okresie 1-4 lat z 26 zl na 150-300 zł / m2, a może i więcej. Grunt zlokalizowany jest w pobliżu dużego projektu inwestycyjnego, który ma być zrealizowany przy nakładach ponad 400 mln €. Po jego realizacji, a w zasadzie już w fazie podania do publicznej wiadomości moja działka ma podrożeć. Mogę kupić 12000 m2, czyli muszę zainwestować około 300 tys. zł. POtencjalny zysk liczony w milionach, ale nie znam się na nieruchomościach, dletego proszę o radę na co zwrócić uwagę. Propozycja wydaje się ciekawa, zysk duży, a ryzyko chyba żadne. Proszę o konstruktywne rady.
Wyświetlaj:
inwestor M / 2010-09-18 20:42
Kiedyś miałem taki “złoty strzał” na podobnej zasadzie, który ustawił moją rodzinę na całe życie i generalnie przy dużych inwestycjach przeważnie grunty drożeją bardzo znacząco. Pytanie dlaczego ktoś Ci doradza taki zakup, a nie kupi sam? Jeśli masz pewność, że osoba doradzająca wie, co mówi to bym to rozważył. Oczywiście musisz sprawdzić, czy cena 26 zł jest ceną rynkową i czy ceny gruntów przy podobnych projektach zrealizowanych rzeczywiście były na wspomnianym poziomie 200-300 zł, ewentualnie jak sytuacja wygląda w innych krajach. Nie nastawiaj się jednak na szybkie zyski. Takie duże projekty trwają wiele lat, szczególnie ich przygotowanie jest czasochłonne, dlatego też uwzględnij raczej okres inwestycji 3-6 lat, a unikniesz rozczarowań. Chętnie podpowiem Ci więcej, ale musiałbym poznać szczegóły tej inwestycji,. Zastanów się jeszcze co poczniesz w sytuacji, kiedy ta duża inwestycja z jakiegoś powodu nie wypali. Podsumowując temat brzmi bardzo ciekawie, ale trzeba przeanalizować szczegóły.
Kawior PL / 2010-09-19 11:00