Forum Polityka, aktualnościKraj

Z prasy zniknęły reklamy warte pół miliarda złotych

Z prasy zniknęły reklamy warte pół miliarda złotych

Wyświetlaj:
dino397 / 89.68.151.* / 2013-05-16 08:53
Reklama w internecie nie przekłada się od razu na sprzedaż ( najchętniej jest odrzucana i uważana za e-śmieci)a pisma papierowe tak od razu nie padną. Kino i telewizja funkcjonują obok siebie już dość długo i to samo będzie z mediami papierowymi i internetowymi.Inaczej się rozłożą proporcje nakładów na reklamę a media papierowe pozostaną w takich segmentach, w których są bardziej użyteczne.
respect / 94.42.189.* / 2013-05-16 09:47
w toalecie publicznej czerwony prostokąt znajdzie swoje miejsce
arooo / 94.254.150.* / 2013-05-16 08:41
po co mam kupowac "dzis" dziennik skoro przeczytam w nim to czego dowiedzialem sie "wczoraj" w necie a gazety to bym nawet do wytarcia dopy se nie kupil tak samo jak nie biore do reki rozdawanego przez zuli i zulietty metro
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
doradca_123 / 5.173.176.* / 2013-05-16 08:29
Jak się czyta Gazeta.pl to człowiekowi odchodzi ochota na zakup wersji papierowej. Bardziej to przypomina tabloidy.
jhy / 79.190.156.* / 2013-05-16 09:48
Kolejny który nie rozróżnia potrali.

Portal Gazeta.pl to takie wp.pl lub onet.pl i z nimi bezpośrednio konkuruje.

GW w wersji elektornicznej masz na Wyborcza.pl i tam jest zupełnie inny poziom niż na gazeta.pl.

Sądzisz, że w wersji papierowej połowę GW zajmuje plotek.pl i inne bzdety.
457 / 88.199.162.* / 2013-05-16 11:15
Czyli pozim "W SIeci" i Naszego Dziennika tylko na anty- jeden chłam.
pipipii / 213.62.126.* / 2013-05-16 08:23
Poziom dziennikarstwa spada z roku na rok, coraz mniejszą ochotę człowiek ma za to płacić. Z kupowania gazet już zrezygnowałem, z tygodników doceniam jeszcze "Politykę" bo trzyma poziom, ale "Newsweek", "Wprost" zjechały z jakością infromacji i już się nie podniosły. Jeszce prasę fachowo-hobbistyczną kupuję (miesięczniki).

W internecie wyskakujące reklamy tylko wnerwiają, człowiek albo ściąga programy blokujące, albo jak najszybciej stara się zamkąć nie rejestrując treści reklamy. Kto płaci za tak nieskuteczną reklamę?
W internecie człowiek szuka informacji i prędzej zaufa forom branżowym, ale tam też już też zadomowili sie PR-owcy namawiajacy lub zniechęcający do konkretnych marek. Łatwiej jednak tam wyciągnąć własne wnioski - fora, reprezentancji marki prowadzący swoje blogi i rzetelnie opisujący wady i zalety produtków. Pewnie też szturm reklamodawców idzie w serwisy społecznościowe (czyli kasa na reklamy ucieka od polskich firm do amerykańskich). Ale nie każdy chce być szpiegowany na portalach społecznościowych?
dfasd / 31.175.228.* / 2013-05-16 06:57
co czeka? dokładnie to samo co telewizję oraz internetowe szmatławce.. bankrut bo ludzie coraz bardziej kładą nacisk na te portale które nie blokują komentarzy nie rzucają za wiele reklam i popupow nie generują na całą szerokość wieelkich napisów o inwigilacji ciasteczkami (bo to tak jak by złodziejowi kazac nakleić sobie na czole napis - SIEDZIAŁEM ZA KRADZIEŻ i wpuścić go do hipermarketu)
no bez jaj, albo zaczniecie mysleć albo padniecie jak wszystkie szmatławce
edeq / 164.127.245.* / 2013-05-16 13:15
ależ to nie wina portali, tylko POpaprańców, którzy stworzyli durną ustawę. Nie potrafili przewidzieć jej konsekwencji, co zresztą nie powinno dziwić.
vlepek / 89.76.63.* / 2013-05-16 06:55
Przychody spółki wyniosły 261,8 miliona złotych Strata netto sięgnęła 1,4 miliarda złotych. To i tak ponad trzykrotnie mniej, niż prognozowali analitycy - przewidywania mówiły o stracie rzędu nawet 5,7 miliarda złotych.
1 2
na koniec starsze

Najnowsze wpisy