Forum W wolnym czasieKomputery i nowe technologie

zakupy w sieci na co uważać

zakupy w sieci na co uważać

rosa_k / 2011-10-06 11:53
Zamierzam pierwszy raz zrobić zakupy w sieci, upatrzyłam sobie pewną rzecz, której w polskich sklepach na pewno nie znajdę, a ponieważ jestem nowicjuszką, to czy moglibyście mi podpowiedzieć na co należy uważać przy robieniu zakupów w sieci?
Wyświetlaj:
Beti_84 / 89.74.9.* / 2012-06-30 23:11
Na pewno warto przeczytać politykę prywatności izapoznać się z kosztami wysyłki, bo niestety część sprzedawców, zwłaszcza tych z allegro, lubi sobie na tym dorobić. Przy okazji polecam Waszej uwadze nowy sklep wwwlucas24pl, który ma potężny wybór towarów oraz szybką i tanią dostawę.
MiloszF / 109.243.92.* / 2011-10-07 10:34
Zależy skąd będziesz kupować, czy przez jakiś polski portal czy z zagranicy. Jeśli przez np. allegro, to tu jest fajny wpis o tym jak można zweryfikować sprzedającego dodatkowo http://tiny.pl/h1wd2, a jeśli z zagranicy, to jedyne co mogę ci podpowiedzieć, to płatności dokonaj przez escrow, albo paypal, bo mimo, że wezmą prowizję to zabezpieczają transakcję i jakbyś nie dostała zamówionego towaru to jest szansa odzyskać wpłaconą kasę. Tak czy inaczej życzę powodzenia
CPU_marcin / 2011-10-06 20:26
Przede wszystkim wiarygodność sprzedawcy. Tak jak ktoś wyżej napisał: warto sprawdzić jakieś komentarze transakcji, ile ludzi w danym sklepie kupowało, czy były osoby niezadowolone.

Druga sprawa to trzeba się upewnić, czy nie kupujemy jakiejś taniej podróbki, która jest tak zrobiona, że ciężko znaleźć różnicę w porównaniu z oryginalnym produktem. - jeśli jest możliwość, warto przejść się do sklepu, który posiada dany produkt (ale wiadomo, jest w tym sklepie drogo, więc kupujemy w internecie), zobaczyć jak wygląda opakowanie, zapamiętać jak najwięcej szczegółów. Potem porównać to z tym, co jest zaoferowane w internecie.