Forum Forum podatkowePIT

zamkniecie działalności a US

zamkniecie działalności a US

adamosek / 2013-04-22 08:21
Witam, Czy w przypadku zamknięcia działalności gospodarczej mbnusze sie jakos dodatkowo rozliczac z urzedem skarbowym? Chodzi mi o podatki czy cos w ten desen??
Wyświetlaj:
Kokos9 / 2013-05-29 13:00
Z bieżącej działalności podatki plus dodatkowo z remanentu likwidacyjnego.
uczony_w_pismie / 2013-05-29 09:26
Jesli byles platnikiem vat, zamykajac firme musisz przygotowac dokument ktory sie zwie spis z natury. Jest to tzw renament likwidacyjny. Jesli korzystales ze zwolnienia z Vat to nie masz takiego obowiazku. Nie ma gotowego formularza, forma w jakiej przygotujesz taki spis moze byc dowolna ale musi zawierac okreslone w przepisach odpowiednie dane. Co najmniej 7 dni przed przeprowadzeniem spisu powienienies pisemnie poinformnowac naczelnika Twojego urzedu skarbowego. Spis to nic innego jak wykaz majatku firmy. Spis taki pozwala ustalic wartosc towarow i innych elementow majatku dirmy od ktorych trzeba zaplacic Vat. Kwote wyliczona uwzglednia sie na ostatniej skladanej deklaracji VAT.
silny / 2013-04-24 08:53
a co rozumiesz pod slowem dodatkowo? przeciez jak zamkniesz dzialanosc to musisz zaplacic podatek z uslug ktre wykonywales w okresie ostaniego miesiaca jesli zamykasz dzialnosc pod koniec miesiaca :)ogolnie to nic dodatkowo wiecej nie zaplacisz poza tymi normlanymi kosztami jak podatek
prezydents / 2013-04-22 11:06
dodatkowo nie, ale musisz wszystkie rzeczy pozalatwiac wiec musisz sie tam udac i zglosic zamkniecie firmy itp itd :)

Najnowsze wpisy