Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Zarobki nauczycieli. Średnia pensja nauczyciela w Polsce to prawie 5 tys. zł brutto, a są jeszcze korepetycje

Zarobki nauczycieli. Średnia pensja nauczyciela w Polsce to prawie 5 tys. zł brutto, a są jeszcze korepetycje

Wyświetlaj:
Ania720 / 86.63.115.* / 2016-04-18 23:51
Jestem nauczyciel z 15 letnim stażem, dyplomowanym. Skończyłam studia uniwersyteckie na kierunku matematyka - dla wielu nie łatwe. ZARABIAM 2600 ZŁ MIESIĘCZNIE! Żałosny kraj!
klkl359 / 83.25.128.* / 2016-04-18 23:57
W kontekście twojego zdania "nie łatwe" pisze się razem "niełatwe" wykształcona pani nauczycielko. To jest właśnie poziom naszych nauczycieli
Monika248 / 77.254.46.* / 2016-04-18 23:51
Zarobki nauczyciela w Polsce wg. artykułu - bzdura! 100 000 zł za korepetycje - kompletna bzdura! Więc w Luksemburgu pewnie też nie zarabiają tyle ile sugeruje autor. Po co takie artykuły? Nie szkoda czasu na takie bzdury?
Martin997 / 89.74.158.* / 2016-04-18 23:49
Żona nauczycielka z ukończonymi studiami podyplomowymi po 17 latach pracy zarabia ze wszystkimi dodatkami 2600 netto w Warszawie Śmiech na sali. Ogromny stres spowodowany chamskim zachowaniem bachorów i ich mamusi z ukończoną w porywach zawodówką odbija się już na jej zdrowiu( szkoła przy ul Balcerzaka).
klkl359 / 83.25.128.* / 2016-04-18 23:55
I tu wychodzi buta nauczycieli, ale jak widać również członków ich rodzin. Czy wam się ciągle wydaje, że tylko nauczyciele są ludźmi wykształconymi? Skąd ten sarkazm z wywodem "mamusia z ukończoną w porywach zawodówką". Studia pedagogiczne z kierunkiem nauczycielskim? A cóż to za trudne studia, to jest dopiero śmiech na sali. A "bachory" zawsze można zostawić i pójść do roboty np.. do supermarketu na 12-14 godzin
Adrian920 / 188.122.20.* / 2016-04-18 23:46