Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Zarobki nauczycieli. Średnia pensja nauczyciela w Polsce to prawie 5 tys. zł brutto, a są jeszcze korepetycje

Zarobki nauczycieli. Średnia pensja nauczyciela w Polsce to prawie 5 tys. zł brutto, a są jeszcze korepetycje

Wyświetlaj:
Elkaaelka / 70.50.79.* / 2016-04-18 23:10
Nauczyciel.policjant,adwokat.lekarz i kazdy rzadowy pracownik w kanadzie ma prace godna pozazdroszczenia.Bardzo dobre roznego rodzaju benefits,duzo wolnych,platnych dni,duzo wakacji,doplata do emerytury no i bardzo dobre wynagrodzenie.W Polsce za mojej mlodosci nauczyciel czy lekarz otrzymywali jalmuzme.
Pan tego pajaca / 31.11.221.* / 2016-04-18 23:09
Artykuł pisał kretyn? nie jestem nauczycielem, ale autor tego tekstu to kretyn. starczy
gosia129 / 109.243.236.* / 2016-04-18 23:07
Z całym szacunkiem ok niech zarabia 5000 to jest ok ale niech tez ich wynagrodzenie bedzie adekwatne do pracy bo 80% "zlewaja" zajęcia i ciagle tylko slyszy sie ze rodzice musza uczestniczyc w zyciu dzzieci szkoly, ale nie godzinamy siedziec i tlumaczyc bo nauczyciel podyktuje notatke z ksiazki a potem wymaga.na ten temat mozna ksiazke napisac. głownie skupiaja sie na roznych projektach bezsensownych by wykazac sie dod dodatkowej premi kosztem rodzicow to nie jest ok. Jak moja mam mowi ja nie odczulam i nie siedzialm tle z toba, ja mam zdolne dzieci, ale nauczyciei zasluga to moze 5% wiec za co ich pensja? ty zwykla spychologia na rodzicowm zreszta sami to mowia jak rodzic nie pomoze to efektow nie bedzie. NAUCZYCIELE ZACZNIJCIE UCZYĆ NASZE DZIECI, TLUMACZYC! JAKBY OD TEGO ZALEZALA WASZA PENSJA TO BYSCIE SIE STARALI A EFEKTY BYLYBY NIE TYLKO W TESTACH. poza tym ci co sie nie nadaja straciliby prace a nie trzymali sie pustych układów.
rodzic / 79.175.253.* / 2016-04-18 23:27