Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Zarobki nauczycieli. Średnia pensja nauczyciela w Polsce to prawie 5 tys. zł brutto, a są jeszcze korepetycje

Zarobki nauczycieli. Średnia pensja nauczyciela w Polsce to prawie 5 tys. zł brutto, a są jeszcze korepetycje

Wyświetlaj:
zniesmaczona / 31.182.81.* / 2016-04-18 22:39
Jestem nauczycielką z 35 letnim stażem. Zgadzam się z przedmówcą, że jest to typowy artykuł na zlecenie. Trzeba podsycić nienawiść u bliźnich. Co za brednie!!! 10 tysięcy?!! Jak nie wstyd autorowi.
Pewnie dostał premii 20 tysięcy, zasłużył. Ośmieliliśmy się powiedzieć, że od 5 lat nie było nawet waloryzacji. Ciągle mówi się nam, że to powołanie. My też mamy rodziny i domy do utrzymania.
Gratuluję autorowi rzetelności w stylu PIS. To nie dziennikarz. Przykre.
Bismarck / 31.179.58.* / 2016-04-18 22:38
Ja uważam, że Polakom nie są potrzebni porządni nauczyciele. Wystarczy, żeby potrafili czytać i pisać, bo wtedy będą rozumieć nasze reklamy. Tabliczka mnożenia też się przyda, żeby wiedzieli, ile "zaoszczędzą" na naszych "promocjach". A resztę edukacji załatwi "Taniec z gwiazdami", "Probostwo nad wysypiskiem" i mecze z Pudzianem. Oni tak lubią te nasze seriale!
@@@@ / 178.216.111.* / 2016-04-18 22:36
Ciekawe , którzy nauczyciele lub ilu daje te korepetycje. Z reguły jest to matematyka i angielski i tuż przed maturą z polskiego. No ale my zawsze wrzucamy do jednego wora, bo jak komendant policji zarabia 15 tys a posterunkowy 3 tys to nie znaczy ,że obaj mają po 9 tys zł. Choć jestem wierzący to najlepszą sytuację mają katecheci bo za jakie wykształcenie odpowiadają, mówię tu o szkole średnie, kto to weryfikuje. Jak katecheta podkręci śrubę to w klasie jest lub będzie może pięć osób , egzamin do Bierzmowania już zaliczony i niema już żadnego bata . Więc wszyscy udajemy , że się coś uczy ale tak się ogólnie lawiruje a kasa leci.
kom / 158.75.35.* / 2016-04-18 22:36
"niemal każda dodatkowa godzina dydaktyczna jest płatna dodatkowo" - kłamstwo