Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Zarobki nauczycieli. Średnia pensja nauczyciela w Polsce to prawie 5 tys. zł brutto, a są jeszcze korepetycje

Zarobki nauczycieli. Średnia pensja nauczyciela w Polsce to prawie 5 tys. zł brutto, a są jeszcze korepetycje

Wyświetlaj:
Mr-bad / 31.41.82.* / 2016-04-18 22:11
Trzeba sobie zadać pytanie komu potrzebne pisanie takich głupot i szczucie na siebie ludzi...?
mąż nauczycielki / 77.114.166.* / 2016-04-18 22:11
Witam wszystkich złośliwych komentatorów sam jestem meżem nauczycielki klas 1/3 pracuje przez 20 godzin w tygodniu to fakt zarabia 1900 zl na reke to tez fakt reszta o czym wy piszecie to mity .uczyla sie kilka lat zasowala po nocach weekendach poto aby teraz sluchac i czytac panstwa opinie. Jakie 20 godzin w szkole pozostałe kilkanascie w domu plus wywiadowki dodatkowe godziny wycieczki itp. Czy wy naprawde jestescie slepi na to co sie dzieje w szkolach ile ci nauczyciele sie piświecaja na wychowanie waszych dzieci.Zastanowcie sie nastepnym razem co wypisujecie i jak traktujecie ludzi ktorzy kształcom wasze pociechy sam tez mam dzieci w szkole i przedszkolu i wiem ile zawdzieczam nauczycielce i przedszkolankom.zastanowcie sie.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Artur686 / 46.151.72.* / 2016-04-18 22:11
Niech ten Kaziu się zatrudni w szkole i zbiera te miliony! Szybko zmieni zdanie :)
mandy / 217.28.147.* / 2016-04-18 22:39