Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Zatrudnienie i wynagrodzenia w Polsce w górę. GUS podał nowe dane

Zatrudnienie i wynagrodzenia w Polsce w górę. GUS podał nowe dane

Wyświetlaj:
lody dla wybranych / 31.183.193.* / 2015-08-18 21:20
Wzrosło ale Prezesom.
NIUCK / 80.48.95.* / 2015-08-18 21:14
oni to chyba te statystyki to z kosmosu biorą .
Albo sprawdzają samą biurokrację bo tam to i tyle zarabiają a niech sprawdzą ile normalny
pracownik zarabia to by się nieco zdziwili.SKASOWAĆ TO DZIADOSTWO I TYLE .
NIE MAJĄ NA CO NASZYCH PODATKÓW WYDAWAĆ DEBILE
Semmao / 81.190.170.* / 2015-08-18 21:12

do poziomu prawie 4100 zł


kurde, a ja dalej jadę na minimalnej! Gdzie tyle dają!? Biorę w ciemno!
Wiesz wyszstko ale nie masz nic! / 176.221.121.* / 2015-08-18 21:08
Adonis46 - Może masz trochę racji, że wypowiadają się osoby, które nie są zadowoleni z zarobków, oczywiście z przyczyn oczywistych : niższe od minimalnej krajowej czy wyższe z lekkim hakiem. Jednak, sam jestem stolarzem meblowym i mam w owym zawodzie nie małe doświadczenie i zarabiam 1800zł na rękę jak również koledzy ze mną pracujący.. Nie mógł bym ich nazwać debilami czy osobami którzy zostawili inteligencję daleko w koncie. Wręcz przeciwnie, a jednak zarabiają tyle ile zarabiają... i kogo to jest wina??? Ich samych - nie, pracodawcy, ponieważ pracodawca patrzy się na pieniądze jak na złote jajko i nie doda nawet 5 złotych, jako premia czy co kolwiek... Wiele osób ma rodziny i trudno im ryzykować, stawiając na jedną kartę - czyli zmiana pracy, zmuszająca na wyjazd, czy choćby ciągłe wydatki na dziecko, dom, kredyt hipoteczny itp. co sprawia że przerwa jednego miesiąca w dostawie szmalu komplikuje bardzo sprawę.