ssaa
/ 83.19.162.* / 2016-02-18 12:39
O matko, jaki tendencyjny artykuł... czemu Państwowe miałyby nie zostać sponsorami tylko dlatego, że to religijna impreza? Koncert Madonny jakoś wspierać mogło co?
To jest impreza na której w 2015 roku było 3,5 mln pielgrzymów -> ludzi którzy wypchają hotele (bo nie wszyscy mają zakwaterowanie), ludzie którzy na miejscu pójdą coś zjeść, pójdą się napić, pójdą pozwiedzać i skorzystać z atrakcji. Kraków to miasto turystyczne. Międzynarodowa reklama Krakowa i Polski wśród paru milionów młodych ludzi, którzy być może wrócą tutaj w przyszłości, często z rodzinami jest dużo warta. Relacja na całym świecie z ŚDM na której widać reklamy firmy jest również dużo warta. No ale oczywiście impreza religijna, to trzeba hejtami rzucać... widać jacy jesteście umysłowo ograniczeni z klapkami na oczach.