Forum Polityka, aktualnościKraj

Zwoliński: Kolejne rządy psują rynek motoryzacyjny

Zwoliński: Kolejne rządy psują rynek motoryzacyjny

Wyświetlaj:
Smrodząc na 2 biegu / 87.204.176.* / 2011-03-04 10:18
Panowie,podajcie średnią prędkość z Waszych komputerów pokładowych. Syrenka to była rakieta, pod tym kątem patrząc.
wektor / 2011-03-04 07:01 / portfel / Bywalec forum
Mercedes 124 rocznik od: 1989 - 1995 sprowadzony z Niemiec w bardzo dobrym stanie technicznym, bije na głowę: (ceną ,wyposażeniem,solidnością wykonania,tanim utrzymaniem itd,itp:.) nie jeden samochód kupiony u dilera !
romek22 / 194.1.153.* / 2011-03-04 07:49
Nie ma się co oszukiwać. Po 20 latach to już nie jest taki samochód jak kiedyś. Wszystko się zużywa więc w pewnym momencie taki Mercedes okazuje się studnią bez dna - za byle jaką część np. jakiś sterownik do klimy trzeba zapłacić conajmniej kilkaset złotych. Naprawa szyberdachu - to samo. Każdy samochód się zużywa - nawet taki mercedes więc nie popadajmy w skrajności. Oczywiście naprawa nowych samochodów to już nie koszt kilkuset, ale kilku tysięcy złotych. Cena nie kilka tysięcy jak poczciwej 124 ale kilkadziesiąt, więc zawsze jest w czym wybierac ;-)
maly kazio / 2011-03-04 07:48 / Bywalec forum
Ale i tak pozostaje starym,niezbyt ekonomicznym klekotem.Większość kierowców uważa że jak ładny lakier to i reszta cacy.Polecam przewody hamulcowe(w tym wieku na 100% skorodowane)wszelkie uszczelnienia gumowe sparciałe ,a przebieg na poziomie 1,5 mln km jest do ukrycia w dziecinnie prosty sposób.Generalnie utrzymanie pojazdu w dobrej kondycji powyżej 20 lat jest kolosalnie drogie.
Pilsener / 2011-03-04 13:05 / Sofciarski Cyklinator Parkietów
Niekoniecznie, bo te starsze mają prostą konstrukcję i są łatwe w naprawie a na szrotach masa części do nich. Mam porównanie bo kiedyś jeździłem Audi 80 B4 a teraz A4 B6 - 80 bije na głowę A4 pod względem niezawodności i kosztów naprawy. Nowe samochody wychodzą coraz szybciej, są coraz mniej dopracowane, mniej trwałe, bardziej awaryjne i kosztowne w naprawie, producenci zakładają, że np. zawieszenie wytrzyma 5 lat a potem samochód trafi na złom i klient (w końcu!) kupi nowy. Koszt utrzymania takiego 20-letniego A80 jest 2-3 razy niższy niż A4 w wieku 8-10 lat.
................ / 89.79.219.* / 2011-03-04 19:16
Dodał by jeszcze : jakość,trwałość oraz solidność wykonania samochodów używanych takich jak : mercedes,BMW,Audi z którymi niektóre obecnie produkowane nowe samochody z niższej półki, przegrywają pod każdym względem.
Ale jest jeden podstawowy warunek, że taki samochód jest kupiony na zachodzie np: w Niemczech od pewnej osoby z prawdziwym przebiegiem i w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym.

Najnowsze wpisy