mam wielką prośbę do ludzi którzy zostali oszukani przez biuro podróży tzn.poniesione dodatkowe koszty na poczet rezerwacji pokoju. Opiszę swoją sytuację;
podczas przyjazdu z moją rodzinką (w sumie 3 osoby) do hotelu okazało się, że pokój, który został nam przydzielony jest: bardzo mały (możliwość poruszania sie po nim praktycznie zerowa), brudny, brak balkonu, niedomykające się okna, łazienka - lepiej nie wchodzić, meble stare zaniedbane, po prostu wchodząc do tego pokoju myślałem, że jest to jakiś wielki żart, ale jednak to nie był żart. Miał być to pokój o standardzie jaki firma turystyczna pokazywała i deklarowała w katalogu mi przedstawionym. W związku z tym, że pokój nam przedstawiony nie spełniał ŻADNYCH warunków, aby móc tam przebywać,i podjąłem decyzję o zarezerwowaniu innego pokoju o wyższym standardzie (z resztą ostatniego dostępnego w tym momencie w tym Hotelu). Dopłata za wynajęcie innego pokoju była dość znacząca dla mnie, ale nie było wyjścia.
Tak więc biorąc powyższe chcę w tym momencie ubiegać sie o zwrot kosztów poniesionych prze zemnie na w/w dodatkowa zamianę pokoju.
Byłem już u przedstawiciela biura turystycznego u którego były załatwiane wszystkie sprawy z wyjazdem na urlop, gdzie poinformowano mnie, że powinienem napisać pismo dotyczące zwrotu w/w kosztów i skierować go do głównej siedziby biura turystycznego.
Proszę o poradę, jak takie pismo sformułować. (wzór pisma)
Nadmieniam również, że jak zaszła taka w/w sytuacja próbowałem sie połączyć z rezydentem w celu złożenia zażalenia, ale nie było możliwości połączenia sie z nim.
Bardzo proszę o szybką, jeśli to możliwe odpowiedź.