Forum Forum prawneCywilne

Zwrot kosztów wysyłki towaru - zakupy przez internet

Zwrot kosztów wysyłki towaru - zakupy przez internet

Sylwia S / 89.187.236.* / 2009-10-29 12:57
Witam,

Sprzedaje na Allegro, mam zalozona DG. Czasem zdarzaja sie zwroty towaru bez podania przyczyny, ewentualnie wymiana towaru na np. inny rozmiar poniewaz kupujacy zle ten rozmiar dobral. Kto w takim wypadku ponosi koszty wysylek?
W wypadku gdyby towar byl wadliwy robie to oczywiscie ja, ale jesli kupujacy po otrzymaniu towaru stwierdza ze ten mu sie nie podoba rowniez musze pokryc koszty wysylki zarowno ode mnie do kupujacego, jak i od kupujacego do mnie? Jakie przepisy to reguluja?
Wyświetlaj:
kajka1111 / 89.68.122.* / 2011-09-27 14:40
mam pytanie,
zamówiłam kubek termiczny przez allegro na prezent urodzinowy - nie dość że dostałam go już po urodzinach osoby dla której miał być kupionym (o parę dni przekroczony został termin dostawy gwarantowany przez sprzedającego), to jeszcze okazało się, że kubek posiada wady - nie da się go zakręcić i ogólnie wygląda tandetnie na żywo.
Chciałabym go zwrócić i otrzymać zwrot wszystkich poniesionych kosztów za towar oraz przesyłkę (kosztowała mnie drugie tyle co towar). Czy mam szansę na całkowity zwrot poniesionych kosztów?
LilaRec / 95.40.213.* / 2011-05-25 19:10
Też tak uważam, ze w przypadku złego rozmiaru to klient pokrywa koszt przesyłki. Najlepiej taką rzecz odebrać osobiscie, kiedy kupuje się lokalnie tak jak na sprzedajemy.pl nie ma problemu ze złym rozmiarem :)
nanka / 83.21.26.* / 2009-12-29 16:22
jak się nie podoba i klient chce wymiany to klient ponosi koszty wysyłki.

Najnowsze wpisy