"Już prawie 100 klientów skorzystało z nowego sposobu zakupu ubezpieczeń na życie, który Aviva wprowadziła w ubiegłym tygodniu. Obejmuje on elektroniczny system sprzedaży stosowany przez agentów ubezpieczeniowych oraz serwis dla klientów MojaAviva. Agent przekazuje wniosek o ubezpieczenie w czasie rzeczywistym klientowi, który go zatwierdza oraz opłaca składkę samodzielnie w MojejAvivie. Innym wygodnym rozwiązaniem są cykliczne, automatyczne płatności z karty, dzięki czemu klient nie musi pamiętać o płaceniu składki za większość ubezpieczeń na życie. Z tej możliwości skorzystało już kilkuset klientów" - czytamy w komunikacie.
Funkcja ePolisa dostępna jest dla klientów kupujących jeden z dwu flagowych produktów życiowych Avivy - Twoje Życie lub Nową Perspektywę. Planowane jest rozszerzenie rozwiązania na pozostałe produkty w portfelu życiowym Avivy, podano także.
Z serwisu MojaAviva w tym roku skorzystało ponad 500 tys. klientów.
Grupa Aviva w Polsce (do 2009 r. jako Commercial Union) działa od 1992 roku. Aviva w Polsce jest częścią międzynarodowej Grupy Aviva - szóstej instytucji ubezpieczeniowej na świecie i pierwszej w Wielkiej Brytanii pod względem przychodów.