Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

CD Projekt wierzy w dalszą równie dobrą sprzedaż 'Cyberpunk 2077', jak preoreder

0
Podziel się:

Warszawa, 10.12.2020 (ISBnews) - CD Projekt ocenia, że wynik preorderów na dzień premiery gry "Cyberpunk 2077" znacznie przekracza najbardziej ambitne plany, poinformował prezes Adam Kiciński. Zarząd wierzy, że dalsza sprzedaż będzie równie dobra, jak dotychczas. 

CD Projekt wierzy w dalszą równie dobrą sprzedaż 'Cyberpunk 2077', jak preoreder

"'Cyberpunk 2077' dostał bardzo dobre recenzje, 91 na Metacritic to bardzo dobry wynik. Cieszy, że doceniono naszą twórczość. Do premiery mamy ponad 8 mln preorderów, z czego 74% cyfrowe. To niesamowite osiągniecie, nie było w naszych najbardziej ambitnych planach i przekracza marzenia" - powiedział Kiciński podczas wideokonferencji prasowej.

Przypomniał, że na moment premiery "Wiedźmin 3" miał 1,5 mln preorderów.

"59% zamówień 'Cyberpunk 2077' stanowił PC, co może się zmieniać w czasie na korzyść konsol. To naturalne. 80% tantiem ze Steam już trafia do spółki i, oczywiście, 100% na GOG. Jesteśmy bardzo zadowoleni z preorderów na GOG, są o rząd wielkości większe niż proporcja GOG do Steam. Dla GOG to było największe wydarzenie w historii, dzięki której w naszej ocenie stał się 2. największym kanałem dystrybucji na PC na świecie" - ocenił wiceprezes ds. finansowych Piotr Nielubowicz.

Szacunki analityków zakładają sprzedaż ok. 20 mln kopii do końca roku.

"Na dzień dzisiejszy jesteśmy bardzo zadowoleni i na 31 grudnia wierzę, że będziemy nie mniej zadowoleni niż dziś" - skomentował Kiciński.

"Wierzymy, że dalsza sprzedaż równie dobra, jak pierwsze okno sprzedaży" - dodał Nielubowicz.

W skład grupy CD Projekt wchodzą: CD Projekt RED - deweloper gier wideo z gatunku RPG i GOG - globalna platforma cyfrowej dystrybucji gier. Sztandarową grą wydawnictwa jest seria "Wiedźmin", a dziś premierę miał kolejny sztandarowy tytuł studia - "Cyberpunk 2077".

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)