Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. REM
|
aktualizacja

Polska firma otwiera biuro w USA

0
Podziel się:

Polska agencja Grow Now, należąca do grupy marketingowo-technologicznej Group One, rozwija swoją działalność na rynku amerykańskim. Świadcząca kompleksowe usługi w zakresie wdrożeń i skalowania sprzedaży na platformach marketplace, agencja otwiera biuro w USA.

Polska firma otwiera biuro w USA
Firma Grow Now otwiera biuro w USA (Getty Images, Beata Zawrzel/NurPhoto)

Dzięki Grow Now polskie firmy będą mogły wystawiać swoje produkty na amerykańskim rynku. Agencja zapewnia kompleksowe usługi obejmujące całość procesu sprzedaży na amerykańskich platformach, w tym logistykę, kwestie prawne, strategie cenowe, kreację i promocję. Firmy decydujące się na sprzedaż na marketplace'ach muszą jedynie zadbać o dostępność produktów, co znacząco przyspiesza proces wejścia na rynek zagraniczny.

Model sprzedaży oparty na największych platformach nie wymaga dużych inwestycji w tworzenie własnych platform sprzedażowych, adaptację do specyfiki nowych rynków czy budowanie rozpoznawalności.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Marcin Gortat wypromuje żużel w USA? Zaskakujące słowa byłego koszykarz

Grow Now w USA

Za ekspansję Grow Now w USA odpowiedzialni są Przemysław Brejwo, Managing Partner, oraz Michał Pańko, Acting Business Director agencji.

Przemysław Brejwo podkreśla: – Sprzedając setki tysięcy produktów rocznie, zauważyliśmy ogromny potencjał sprzedażowy polskich produktów. Już dzisiaj Grow Now oferuje dostęp do 300 mln konsumentów w Europie, promując produkty na ponad 30 rynkach. Wejście na rynek USA pozwoli nam i polskim markom rozszerzyć te działania o kolejne 300 mln konsumentów. Dzięki usługom end-to-end nasi klienci mogą skupić się tylko na wydaniu towaru z magazynu, podczas gdy my zajmujemy się całym procesem związanym z ich promocją i sprzedażą – dodaje.

Otwierając swoje biuro w USA, Grow Now stała się drugą po Salestube spółką z Group One, która rozpoczęła działalność w Stanach Zjednoczonych. Konsumenci coraz częściej wybierają zakupy na marketplace'ach ze względu na wygodę i szeroką dostępność produktów. W USA, jednym z największych rynków konsumenckich, liczba transakcji na platformie Amazon w 2023 r. stanowiła prawie 38 proc. całego rynku e-commerce. Amazon osiągnął roczny przychód na poziomie 575 miliardów dolarów, a szacuje się, że na koniec tego roku będzie odpowiadał za prawie połowę transakcji e-commerce w USA.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)