"W I połowie 2021 roku firma planuje zatrudnić kilkadziesiąt osób na stanowiskach menedżerskich w obszarach nowych technologii, marketingu, reklamy oraz mediów. Głównym zadaniem warszawskiego zespołu będzie wspieranie firm w rozwoju ich obecności marketingowej na TikToku oraz budowanie świadomości platformy w regionie" - czytamy w komunikacie firmy.
TikTok to internetowa platforma, służąca do publikacji krótkich filmików.
W zeszłym roku serwis znalazł się w rankingu BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2020 w pierwszej setce najbardziej wartościowych marek na świecie i w pierwszej dziesiątce, w kategorii rozrywka, wskazano w informacji.
- TikTok pomaga łączyć ze sobą ludzi z całego świata, niezależnie od ich miejsca zamieszkania, wieku czy doświadczeń. Bardzo się cieszę, że ja i mój zespół będziemy mieli przyjemność wspierać rozwój społeczności TikToka w Polsce oraz pozostałych krajach regionu, a także przedstawiać jego niezwykłe możliwości naszym partnerom biznesowym - mówi Sylwia Chada, general manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej.
Obecnym właścicielem serwisu jest chiński ByteDance. W sierpniu zeszłego roku Microsoft ogłosił, że jest zainteresowany kupnem platformy.