Internet w 2010 roku rósł szybciej, niż telewizja i kino. W sumie rynek reklamowy wart jest 7,3 mld zł.
Zawsze trzeba mieć asa w rękawie - mówi Karol Milewski, dyrektor marketingu polskiego Groupona.
Odpowiedzialni.gpw.pl zbiera w jednym miejscu informacje o społecznych działaniach GPW.
Polskie serwisy VOD nie chcą słyszeć o ograniczeniach reklamy i faworyzowaniu YouTube.
One Pass umożliwia wydawcom sprzedaż subskrypcji, artykułów i innych treści.
Zaoferuje urządzenie pod własną marką, a także system płatności zbliżeniowych.
Flyer jest odpowiedzią HTC na iPada. Koncern wypuścił też trzy nowe smartfony.
Przepychanka nie wpłynie na plany e-księgarni. Serwis nadal szuka innego inwestora.
EM&F odwoła się od decyzji UOKiK, zakazującej połączenia internetowych gigantów.
BlackBerry sięga po Tetrisa, LG stawia na 3D, a Samsung szturmuje nowym Galaxy Tab II.
ING Bank Śląski pyta klientów, jak powinien wyglądać idealny - według nich - system bankowy.
Musisz mieć więcej niż 18 lat i pełny portfel, jeśli chcesz umówić się przez internet.
Wśród producentów królują Nokia i Samsung. Finowie są jednak w wyraźnym odwrocie.
Decyzja UOKiK, torpedująca fuzję z Empikiem za 130 mln złotych, to poważny cios w rozwój Merlina.
Gazecie, którą News Corp. wydawać będzie jedynie na iPada bliżej do tabloidu, niż poważnego dziennika.
Trzy edycje rocznie będzie miał elitarny program stażowy Money.pl. Pierwsza rusza już 1. marca. Właśnie rozpoczęła się rekrutacja.
Najwięcej zarobiła Artegence, bo 1,3 mln złotych. Ponad 2,5 mln na minusie jest SoInteractive.
Facebook zarabia na reklamach miliardy dolarów, ale Twitter ugra w tym roku "jedynie" 150 milionów.
W najnowszych wynikach Megapanel NK.pl przegrywa z Wirtualną Polską.
Na stronie internauci znajdą jedynie linki do kilku popularnych polskich serwisów.
Zdaniem niektórych specjalistów serwis zmarnował szansę na zbudowanie wyraźnej marki z charakterem.
Marketerzy zostawią w social mediach o 55 procent więcej pieniędzy, niż w 2010 roku.
Jego obowiązki przejmie Tim Cook, ale Jobs będzie aktywny przy podejmowaniu decyzji biznesowych.
Na świecie tendencja zaczyna się jednak odwracać. To efekt rozwoju rynku smartfonów.
653 miliony dolarów - tyle wydamy na wirtualne nasionka rzodkiewek w 2011 roku.
Groupon, światowy gigant branży, zanotował ponad 400-procentowy wzrost wartości transakcji.
3 tysiące złotych za konia - to cena wywoławcza aukcji straży miejskiej z Łodzi.
Serwis zarobił 355 milionów przy 1,2 miliarda dolarów przychodu w ciągu pierwszych trzech kwartałów 2010 r.
Europejczycy wybrali Firefoxa. Dotychczasowy lider, Internet Explorer, traci do konkurenta około 1 punkt procentowy.
Przekroczenie miliona domen internetowych zajęło Polsce 17 lat. Dwóch - już tylko trzy lata.