Podział strony głównej na trzy bloki tematyczne to jedna z najważniejszych zmian w Interia.pl.
Znamy oficjalną datę startu polskiej wersji portalu Yahoo!: 13 stycznia 2011.
Liczba pobrań magazynu Wired spadła od premiery 5-krotnie. Tracą Vanity Fair i Glamour.
Czytnik Amazona, Kindle 3, jest najlepiej sprzedającym się produktem w historii sklepu.
16 milionów internautów wydało w sieci 15,5 miliarda złotych na zakupy. Firmy dołożyły blisko 1,7 miliarda złotych na reklamę.
W październiku przybyło mu ponad pół miliona użytkowników. Naszej Klasie "jedynie" 150 tysięcy.
Tylko w tygodniu przed świętami do sprzedaż e-commerce za Oceanem wyniosła prawie 5,5 miliarda dolarów.
Prezentujemy najważniejsze wydarzenia 2010 roku w światowym internecie.
Katastrofy, żywioły, Mundial, a także Justin Bieber i iPad. Portal podsumował rok.
Blisko 4 mln użytkowników zyskał Facebook. Nasza Klasa wyceniona na 130 mln euro.
Według magazynu Time, twórca Facebooka miał w tym roku największy wpływ na miliony ludzi na całym świecie.
Błyskawicznie rośnie w Polsce rynek aplikacji, które obsługuje się przez internet.
Do akcji zorganizowanej przez Billa Gatesa, ojca Microsoftu, dołączyli inni milionerzy.
Konsumenci chętniej angażują się w akcje charytatywne. Zyskują na tym firmy.
Internauci najbardziej pozytywnie oceniają "szeptanie" dotyczące produktów spożywczych, kosmetyków i artykułów gospodarstwa domowego. Ponad 70 procent informacji na temat produktów ma pozytywny wydźwięk.
W ciągu miesiąca wydatki na zakupy w sieci urosły do prawie 17 miliardów dolarów.
Wyprzedzamy pod tym względem między innymi Bułgarię i Grecję.
Wydatki na e-mail marketing w Polsce pierwszy raz powinny przekroczyć 100 milionów złotych. Rynek rozwija się co roku w dwucyfrowym tempie.
Julian Assange, 39 lat, rozwiedziony, nie ma stałego zameldowania. Trzęsie światową polityką, upubliczniając tajne dokumenty, między innymi amerykańskiej dyplomacji. Jest redaktorem naczelnym WikiLeaks, serwisu, który jest na ustach wszystkich mediów.
Bank myli dane osobowe klientów, a użytkownicy nie mają dostępu do historii przelewów.
Elżbiety II wprawdzie nie można dodać do znajomych, ale można zostać jej fanem.
Nie obyło się jednak bez kilku błędów: dość nieczytelne menu i lekki chaos w podstronach.
Partia chce w ten sposób ograniczyć koszty.
W trzecim kwartale na świecie nabywców znalazło 77 milionów tych urządzeń.
Wersję mobilną dla tabletu Apple uruchomił właśnie Newsweek. W ubiegłym tygodniu wersją na iPada pochwaliła się WP.pl.
W pierwszych sześciu miesiącach 2010 wydano łącznie 238 miliardów dolarów.
Postępowanie może potrwać jeszcze kilka tygodni. Cały czas trwają badania rynku.
New Delhi chce kontrolować korespondencję i komunikatory.
Większościowy pakiet udziałów przejął Excolimp, zarządzany przez byłych udziałowców Forticomu.
Sieć sklepów redcoon chce zainwestować w internetową księgarnię.