Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Wspólne spotkanie Kraków PR i Małopolskiego Oddziału PSPR

0
Podziel się:

Już 1 kwietnia o godz. 18.00 w krakowskiej Pasiece przy ulicy Miodowej 25 odbędzie się spotkanie krakowskich piarowców w ramach platformy KRAKÓW PR oraz nowo powołanego Małopolskiego Oddziału PSPR.

Już 1 kwietnia o godz. 18.00 w krakowskiej Pasiece przy ulicy Miodowej 25 odbędzie się spotkanie krakowskich piarowców w ramach platformy KRAKÓW PR oraz nowo powołanego Małopolskiego Oddziału PSPR.

Przewodniczący Małopolskiego Oddziału - Wiktor W. Kammer zamierza na nim szczegółowo zapoznać uczestników spotkania z pomysłami i planami rozwoju dla krakowskiej społeczności PR. Do końca 2009 roku Zarząd Oddziału chce uruchomić do dziesięciu niezależnych projektów, czynnie włączając w nie szerokie grono PR'owców.

"Oprócz kontynuowania dotychczasowej formuły spotkań Kraków PR chcemy zainicjować program praktyk zawodowych dla studentów, uruchomić laboratorium analityczne przygotowujące różne opracowania na potrzeby prelekcji lub publikacji Małopolskiego Oddziału PSPR, rozpocząć cykliczne spotkania z krakowskimi dziennikarzami a nawet opracować i wdrożyć program edukacyjny w zakresie public relations dla firm z sektora MSP" - wymienia Urszula Podraza wiceprzewodnicząca Oddziału - i dodaje "Liczymy na aktywność młodych ludzi, uczących się dopiero zawodu jak i doświadczonych specjalistów PR".

Od początku tym planom przyglądał się Łukasz Wilczyński - pomysłodawca i założyciel Kraków PR. "To naprawdę miłe, gdy widzę zapał do pracy społecznej oraz umiejętności organizacyjne ludzi w których żyłach, podobnie jak moich, płynie krew A-PR+" - mówi Wilczyński, obecnie już Członek Zarządu głównego Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

W ramach spotkania, planowana jest też prelekcja pt. "Rozwój osobisty poprzez osiąganie założonych celów" Klaudiusza Durmały, doświadczonego trenera, propagatora szkoły Briana Tracy’ego.

Źródło: Informacja prasowa

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)