Forum

Komentarze użytkownika "AgaAbramowicz"

Nie mogę znaleźć stałej pracy więc radzę sobie jak mogę "dorabianiem"

AgaAbramowicz / 2012-04-26 12:40
Witam, mam 32 lata, i od długiego czasu nie mogę znaleźć żadnej stałej pracy, wysłałam już setki CV i nic. Z zawodu jestem cukiernikiem, ale pracowałam również w innych branżach. No wiadomo, że za coś trzeba rachunki popłacić itp. więc w tym trudnym czasie radzę sobie jak mogę.... dorabiam jako opiekunka do dzieci, czasem jako gosposia ugotuje komuś obiad i posprzątam, to wyprowadzę komuś psa i tak się mi uzbiera. Dobrze, że jest mąż bo by było gorzej. Ale jeśli jesteś w trudnej sytuacji to polecam znajdowanie sobie jakichś drobnych zajęć jak np. koszenie trawników itp. Kiedyś było mi trudniej znajdować takie dorywcze zajęcia ale od jakiegoś czasu ogłaszam się w internecie i jakoś sobie radzę, po prostu wstawiam ogłoszenia i czekam na telefony od pracodawców.

Re: Nie mogę znaleźć stałej pracy więc radzę sobie jak mogę "dorabianiem"

AgaAbramowicz / 2012-04-26 19:47
Myślałam nad takim rozwiązaniem :). Ale na razie ogłaszam się na floy.pl, gumtree.pl i tablicy by mieć swój kapitał. Mnie namówiły do tego córki, które dodały zdjęcie, ładny i szczegółowy opis tego co robię. Potem rzeczywiście trochę czekałam na zgłoszenia ale sie opłaciło. Najczęściej zlecenia otrzymuje z floya.

Re: najlepsze portale z pracą

AgaAbramowicz / 2012-05-24 23:32
Hej,
Polecam ci www.floy.pl, najlepsze jest to że nie musisz nic szukać bo pracodawca sam się do ciebie odezwie.

Pozdrawiam

Re: praca na wakacje dla niepełnoletnich

AgaAbramowicz / 2012-05-24 23:35
Hej,

Polecam Ci www.floy.pl. Codziennie kogoś potrzebują do koszenia trawników, mycia okien, drobnych napraw i wielu innych ciekawych zleceń. Polecam sama z tego korzystam. Doskonała praca na wakacje.

Pozdrawiam

Re: jak szukać pracy?

AgaAbramowicz / 2012-05-24 23:41
Hej,