Forum

Komentarze użytkownika "Fajtero"

Komentarze użytkownika: Fajtero

Re: Bezkarność Euro RTV AGD

Fajtero / 2013-01-02 13:46
"Ja też pracowałam w handlu i wiem dokładnie jacy potrafią być klienci. Niestety jeśli ktoś nie potrafi pracować wśród ludzi, klientami to niech poszuka innej pracy. " - Uważam że ty będąc na moim miejscu miałabyś podobne podejście do ludzi którzy mają wiecznie jakiś problem. Statystycznie na 20 klientów w ciągu dnia spotykam się z niezadowoleniem jakiś 3-4 ( w tym jakiś nienormalny). Większość nie narzeka na sprzęt a już z pewnością nie na dostawców. Chyba jesteś pierwsza... Co do twojego problemu z piekarnikiem to ewidentnie zawiniło kierownictwo danego sklepu, a nie kierowca. Są specjalne pasy zabezpieczające na czas transportu a opakowania są fabryczne.

Re: Bezkarność Euro RTV AGD

Fajtero / 2013-01-02 13:30
Na nasze szczęście nikt się nie przejmuje opiniami jakie wystawiasz ty i podobni tobie klienci w internecie. Wiele osób narzeka a mimo to dalej kupuje u nas. Jak nie w sklepie to przez internet... kultura za kulturę. Nie wierzę w to, że byłaś taka miła a dostawcy tacy niegrzeczni. Jeśli wykazałaś się opryskliwością i wielkim niezadowoleniem, to ja ich reakcji się nie dziwię. Podkreślam sprzedawca naobiecuje, a potem Klient ma problemy i na dostawcy się wyżywa. Żal !

Re: Bezkarność Euro RTV AGD

Fajtero / 2012-12-29 04:06
Powiem tak, kupowanie czegokolwiek z wystawy nie ma najmniejszego sensu... Trafia tam soro rzeczy któr jako nowe fabryczne zostały zwiezione od klientów którzy odmówili przyjęcia towaru :)

Re: Bezkarność Euro RTV AGD

Fajtero / 2012-12-29 04:01
Nie rozumiem Ciebie. Gdyby każdy dostawca czekał aż człowiek sprawdzi sprzęt który zakupił, to kończyliby pracę w środku nocy. Kwestia jest prosta, jeśli piekarnik nie działa zgłasza się usterkę do sklepu, dostawca w niczym ci nie pomoże, przecież nie prześwietli ci sprzętu oczyma...Poza tym są sprzęty których nie da się odrazu sprawdzić, na przykładzie piekarnika, niektórzy producenci nie zakańczają kabla wtyczką. i co dostawca ma teraz bawić się w elektryka. ? a powiedz mi czy w innych dużych sklepach to działa inaczej? w Media expert dostawca nie ważne co wiezie rzuca ci to w 1 pomieszczeniu i jedzie w cholerę, Kierowcy z Euro przynajmniej o ile to możliwe wniosą ci sprzęt tam gdzie chcesz. Co do podejścia do klienta... jeśli mają 20 w ciągu dnia, i kilku zacznie do nich mieć pretensje to też już im nerwy puszczają...Studiuję na 5 roku, pracuje jako pomocnik dostawcy już 8 miesięcy i ludzie sa debilami... Sprzedawca naobiecuje, a potem dostawcy się obrywa za to że obiecanek nie spełnia...wy klienci możecie zwyzywać cokolwiek zrobić bo "zapłaciliście" a człowiek wg was ma słuchać waszych problemów. Sory wodzu, ja jade dostarczam i reszta to już nie mój obowiązek, prosty temat, każdy chce pracować.ELO

Najnowsze wpisy