Forum

Komentarze użytkownika "gienek09"

Komentarze użytkownika: gienek09

związek zawodowy a zasiłki statutowe

gienek09 / 2011-04-01 10:06
Czy statutowe zasiłki są identyczne dla wszystkich związków zawodowych, czy są może jakieś różnice między nimi? a jeśli faktycznie tak, to który ze związków ma najwyższe stawki takich zasiłków?

czy warto inwestowac w szkolenia?

gienek09 / 2011-04-04 14:38
witam,
jestem nowicjuszem na rynku pracy, po zakończonych studiach widzę że moje CV ginie pośród miliona innych, konkurencja ogromna, konkurenci wykwalifikowani, moje doświadczenia ubogie, czy myślicie że szkolenia mogą pomóc mi w późniejszym znalezieniu pracy, wszelkie kursy będą przydatne?

kredyt hipoteczny z żyrantem

gienek09 / 2011-04-04 15:03
witajcie,
chcę starać się o kredyt hipoteczny, zastanawiam się czy dużym ułatwieniem do uzyskania przychylności banku jest posiadanie żyranta? co żyrant powinien posiadać aby został przez bank zaakceptowany? dziękuję za podpowiedzi

czy warto w Polsce inwestować?

gienek09 / 2011-05-09 11:23
witam,
chciałem się dowiedzieć co myślicie na temat inwestycji w grunty w naszym kraju? warto? jestem obecnie za granicą i z odkładanych pieniędzy chciałbym kupować działki w Polsce, myślicie że to dobry pomysł?

wysokość zasiłku dla bezrobotnego w 2011

gienek09 / 2011-05-19 11:12
przysługuje Ci 80% podstawy zasiłku, czyli 593,7 zł przez 3 miesiące, a przez kolejne 466,2 zł

ubezpieczenie za granicą

gienek09 / 2011-05-30 09:12
hej,
mam do Was pytanie, jak pojadę do pracy tymczasowej za granicę, to o jakie ubezpieczenie powinienem się wcześniej postarać, żeby nie mieć problemów w razie potrzeby skorzystania z tamtejszej służby zdrowia? z góry dziękuję za pomoc

jakie konto oszczednosciowe?

gienek09 / 2011-06-28 13:05
ale wiesz że nie zarobisz na takiej formie oszczędzania? jeśli uparcie chcesz w ten sposób lokować swoje oszczędności to proponuję Alior Bank

Kolejny raport Smoleński

gienek09 / 2011-07-22 11:36