Forum

Komentarze użytkownika "gosssia"

Komentarze użytkownika: gosssia

Dzisiaj poznamy Europejską Stolicę Kultury 2016

gosssia / 2011-06-21 13:06
oczywiście że Gdańsk, tam jest najlepsza atmosfera :)

tzrynastka a urlop na poratowanie zdrowia

gosssia / 2011-05-13 12:49
witam,
jestem młodą nauczycielką z poważnym problemem krtaniowym, w tym roku dostałam urlop na poratowanie zdrowia na okres sześciu miesięcy, czy w takim wypadku należy mi się również trzynastka?

Mobbing w pracy, zwierzenia pracowników

gosssia / 2011-07-11 10:43
ja miałam przyjemność pracować w sklepie kosmetycznym, u tak zwanego prywaciarza, poza tym że sytuacja związana z zatrudnieniem była niepewna, co jakiś czas lubił nas zastraszać że jeśli nie postawimy na większą sprzedaż to nas zwolni to w dodatku pieniądze nieregularnie były nam wypłacane, więc nie mieliśmy pewności na jak długo pensja nam wystarczy, pracodawca może wszystko...

czas pracy a wigilia

gosssia / 2011-11-14 09:34
Pracujemy w sklepie, który jest czynny codziennie do późnych godzin nocnych, jest to praca u tak zwanego prywaciarza, jak możemy skrócić czas pracy w Wigilię, czy możemy na to jakoś wpłynąć, czy kodeks pracy coś mówi na ten temat? To jest tak niesprawiedliwe, że niektórzy zasiadają do stołu wigilijnego wraz z rodziną, a inni muszą w tym czasie za kasą stać, tak jakby bez zakupów ludzie nie mogli się obyć przez te kilka godzin mniej :/

wakacyjna polisa

gosssia / 2011-05-31 14:24
wybieram się na wycieczkę z biura podróży, jaką polisę sobie najlepiej wykupić na taki wyjazd, żeby nie spotkały mnie żadne nieprzyjemne niespodzianki?

wakacyjna polisa

gosssia / 2011-06-02 11:45
w sumie bardziej chodzi mi o takie zabezpieczenie które dotyczy głównie odwołania wyjazdu albo problemu z zakwaterowaniem

Jak bezpiecznie kupować świąteczne prezenty w sieci

gosssia / 2011-12-08 10:51