Forum

Komentarze użytkownika "grafzero"

Komentarze użytkownika: grafzero

grafzero / 2007-06-16 10:34
Jak oni chcą zaoszczędzić? Przecież temu lekarzowi na dyżurze trzeba będzie zapłacić. Trzeba, prawda?
grafzero / 2007-06-16 12:35
A, to że przychodnia jest czynna całą dobę jest dla mnie normalne - raz na jakiś czas odwiedzam ją w czasie takiego dyżuru. Nie wiem dlaczego wyobraziłem sobie zwykłych lekarzy rodzinnych siedzących w swoich gabinetach całą dobę...
grafzero / 2007-07-09 16:13
Całkowicie zgadzam się z przedmówcą :)
Zobaczymy co będzie dalej - czyżby golenie funduszy akcyjnych?
grafzero / 2007-07-09 16:44
Niekoniecznie - ja jestem inwestorem-amatorem i dokładnie w czwartek wycofałem kasę z funduszy akcyjnych, i znam więcej osób które postąpiły podobnie. Co jeśli jest nas więcej, i co jeśli inni "casual" inwestorzy wyciągną kasę z funduszy - na np wakacje?
grafzero / 2007-08-09 17:48
"które były zbyt mocno zaangażowane w instrumenty oparte o zbyt ryzykowny rynek pożyczek"
Cóż to znaczy ZBYT ryzykowny - zawsze istnienie ryzyko, tym razem zostało zrealizowane. Nie ma co tu pisać że było zbyt ryzykowne.
grafzero / 2007-08-16 12:39
Ciągle (s)pada...
Jak na tvn24 wrzucą pasek o panice na GPW(nie mam w pracy tv, więc nie wiem) to w następnych dniach posypie się dalej - wszyscy mali inwestorzy w fundusze wycofają kasę.
Będzie się działo

Re: PO przekaże 15 proc. akcji pracownikom PGNiG, jak wygra wybory

grafzero / 2007-10-15 09:10
Przecież to najzwyklejsze w świecie złodziejstwo państwowego majątku, w najgorszym stylu Samoobrony.

Re: Kończy się era zakupów w święta

grafzero / 2007-10-26 09:41
Przecież wystarczy zatrudniać pracowników w systemie zmianowym, w trybie 24/7 (sam tak pracuję, choć nie w handlu) - ich tego typu zakazy nie będą dotyczyć. I centra będą działać.
Albo na ten dzień zatrudnić swoich pracowników na zlecenie, albo nawet wziąć obcych.

Re: Francuzi zapłacą eko-podatek

grafzero / 2007-10-26 11:29