Forum

Komentarze użytkownika "majster22"

Komentarze użytkownika: majster22

Re: MEWA

majster22 / 2008-05-24 19:40
Jestem początkujący, mam więc pytanie odnosnie PDA. Mam akcje mewy z poprzedniej emisji.Czy jeśli kupię PDA teraz, np za 2 gr jedno, to czy dodatkowo,aby mieć akcje emisji nowej będę musiał dopłacić 12 gr za każde 12 akcji, czy też od razu po rejestracji będę miał tyle akcji nowej emisji ile kupiłem PDA?
majster22 / 2007-12-11 13:15
Teraz juz rozumiem, dziekuje za wyjasnienie. CIekawe ile bedzie wynosila cena pp w momencie notowania.
majster22 / 2007-12-09 11:07
Teraz juz wszystko jasne, serdeczne dzieki. Ja nadmienie tylko, ze niestety na moim rachunku nie bedzie JPP poniewaz spoznilem( akcje kupilem w piatek) się a dzien pp byl ustalony na 6.12.07 r., tak wiec jedynym wyjsciem w moim przypadku bedzie nabycie pp na gieldzie w dowolnej ilosci?( a jesli nie to jakiej?) a potem doplata takiej sumy, ktora pozwoli mi na oplacenie akcji nowej emisji, które beda przyslugiwaly mi za zakupione na gieldzie pp jesli dobrze rozumiem?
majster22 / 2007-12-08 21:38
Wiem, że te akcje ktore kupilem w piatek nie uprawniaja mnie do pp, bo spoznilem się o kilka dni, dzien ustalenia to byl 6.12.07, wiec musialbym miec akcje w dniu 3.12.07 lub wczesniejszym.Ale mi chodzi o to jesli prawa podobu beda notowane na gieldzie, to moge kupic dowolna ich ilosc bez wzgledu na to jaka ilosc posiadam teraz, a potem przyslugiwac bedzie mi prawo zapisu na nowa emisję? Jak tak to wlasnie rozumiem, poniewaz tak wyjasnil mi to ksenus w komentarzu ponizej. A co do tej doplaty o ktorej mowisz, to musze skorygowac to co napisalem wyzej:) Masz rację, doplacasz wg mnie tyle ile pp * 0,01 grosz za kazda akcje. Z tego co wiem, to pp jak beda notowane na gieldzie moga isc powaznie w gore poniewaz ich ceny nie ograniczaja widelki cenowe. Jako poczatkuacy musze sie jeszcze wiele nauczyc, ale juz pewne prawidlowosci rzadzace gielda poznalem;)
majster22 / 2007-12-08 10:53