Forum

Komentarze użytkownika "monejelonek"

Komentarze użytkownika: monejelonek

monejelonek / 2006-01-16 14:42
Dzięki b_easy i czekam na kolejne rady

Jak zacząć????

monejelonek / 2006-01-15 20:46
Witam!
Mam pytania do starych wróbli finansowych.
A mianowicie:
-jakie wybrać biura maklerskie-czy jest jakaś tendencja żeby się ukierunkować ze względu na posiadane przeze mnie konto w PKO BP oraz w mBanku?
- jaką wybrać spółkę, żeby na początek zagrać asekuracyjnie tak po trochę,nie chcę na razie przeznaczyć na ten cel więcej niż 2000 PLN (czy coś w stylu np. Pollena lub PGNIG ?)
-mam dostęp stały do internetu w domu i w pracy, czy jest jakiś program żeby na bieżąco monitorował notowania najlepiej jakis free jak tak to jaki najlepiej?
- czy jest inny sposób grania na giełdzie w sposób samodzielny z pominięciem biur maklerskich mając dostęp do internetu korzystając z oprogramowań?
I tak w ogóle to jestem zielony w te klocki, ale od czegoś trzeba zacząć proszę więc o wyrozumiałość.(mogę zacząć nawet od literatury)
Z góry dziękuję all za udzielone rady.
Pozdrawiam "jeleń"

Jak zacząć????

monejelonek / 2006-01-15 20:45
Witam!
Mam pytania do starych wróbli finansowych.
A mianowicie:
-jakie wybrać biura maklerskie-czy jest jakaś tendencja żeby się ukierunkować ze względu na posiadane przeze mnie konto w PKO BP oraz w mBanku?
- jaką wybrać spółkę, żeby na początek zagrać asekuracyjnie tak po trochę,nie chcę na razie przeznaczyć na ten cel więcej niż 2000 PLN (czy coś w stylu np. Pollena lub PGNIG ?)
-mam dostęp stały do internetu w domu i w pracy, czy jest jakiś program żeby na bieżąco monitorował notowania najlepiej jakis free iak tak to jaki najlepiej?
- czy jest inny sposób grania na giełdzie w sposób samodzielny z pominięciem biur maklerskich mając dostęp do internetu korzystając z oprogramowań?
I tak w ogóle to jestem zielony w te klocki, ale od czegoś trzeba zacząć proszę więc o wyrozumiałość.(mogę zacząć nawet od literatury)
Z góry dziękuję all za udzielone rady.