Forum
Komentarze użytkownika "monika_p3"
z hurtowni z Warszawy nie wyjedzie zaden towar PADŁ SYSTEM o 12 w nocy A ja towaru nie mam od 15.12.2011 super po prostu super
kasa na mazowszu juz jest
NOWY WYMYSŁ RUCHU ODNOŚNIE DOSTAW TOWARU !!!!!!!
Witajcie,
Jak wiecie ostatnio mamy duże kłopoty z realizacją dostaw do PSD.
Przyczyn jest kilka, ale nie na tym chcę się koncentrować lecz na przedstawieniu Wam podjętych działaniach, które udrożnią realizacje dostaw.
Podjęte działania :
1. Od 23 stycznia wszystkie dostawy będą realizowane zgodnie z harmonogramem dostaw. Harmonogram dostaw dla wszystkich PSD prześlę najpóźniej 19 stycznia do godz.10.00
2. Aby realizacja zamówień zgodnie z harmonogramem była możliwa, do godziny 17.00 w piątek 21 stycznia zostaną usunięte z systemu wszystkie niezrealizowane do tego czasu zamówienia /zapotrzebowania z POS.
3. W piątek 21 stycznia po godzinie 17.00 wszyscy Agenci, których PSD mają wyznaczone terminy dostaw na 23 i 24 stycznia zobowiązani są do wysłania zamówienia ( zamówienia można przygotowywać w ciągu całego dnia ale akceptację zamówienia należy zrealizować po godzinie 17.00, aby nie zostało usunięte).
4. Wszystkie towary mają być zamawiane w jednostkach sprzedaży. Na przykład: dotychczas zamawialiśmy jeden pakiet papierosów a obecnie zamówimy 10 sztuk paczek papierosów. Przypominam, że nie wolno sprzedawać na sztuki takich towarów jak np: papier toaletowy , baterie, gumy do żucia, tampony, papierosy, żyletki itp.
5. Na wszystkie kolejne dni realizacji dostaw, czyli od środy 25 stycznia , zamówienia składamy zgodnie z obowiązującą zasadą , że zamówienie wysyłamy na dwa dni robocze przed dostawą ( np. zamówienie w środę do końca dnia - dostawa w piątek). Dni robocze to okres od poniedziałku do piątku.
6. W dni świąteczne dostawy nie są realizowane.
7. Na każdy termin wyznaczonej, dla danego PSD dostawy, możemy złożyć dwa zamówienia . Wszystkie kolejne na ten termin dostawy nie zostaną zrealizowane i będą usunięte z systemu.
8. Od poniedziałku 16 stycznia Kierownicy Sprzedaży otrzymują e-mailem kopie zamówień ( excel ) składane przez podległe PSD.
9. Kierownik Sprzedaży ma możliwość weryfikacji zamówienia złożonego przez PSD. W przypadku wykrycia ewidentnych błędów może anulować poszczególne pozycje w zamówieniu lub anulować realizacje całego zamówienia. Będzie to możliwe poprzez przesłanie kopi zamówienia z zaznaczonymi do wykasowania pozycjami lub z informacją o anulowaniu całego zamówienia do wyznaczonych w CL-ach osób. Informacja o wyznaczonych osobach zostanie przesłane w oddzielnej komunikacji.
10. Dodatkowo przypominam o obowiązku zatwierdzania wszystkich dokumentów systemowych w POS ( PZ, WZ, MM) .
Dodatkowe informacje zostaną przesłane w oddzielnych komunikatach. Dodatkowo w dniu jutrzejszym prześlemy powyższe informacje w kilku komunikatach na kasy POS.
Proszę o przekazanie wszystkich powyższych wytycznych do Agentów PSD.
na mazowszu każdy ajent dostal taki list