Forum

Komentarze użytkownika "SlyCom"

Komentarze użytkownika: SlyCom

Help Desk Software

SlyCom / 2008-12-15 15:36
Witam,

Wkrotce udostepnie oprogramowanie jak w temacie. Ponizej znajduja sie niektore mozliwosci programu. Jesli idea mojego systemu kogos zainteresuje lub ktos chcialby dodac uwagi propozycje, prosze o kontakt.

System Help Desk Software sluzacy do wspomagania rozwoju produktow: Zgloszenia usterek, utrzymywania kontroli nad usuwaniem usterek, kontroli nad wypuszczeniem produktow do uzytku.

System dostepny bedzie przy uzyciu przegladarki internetowej. Osoby/firmy chcace uzywac systemu nie musza placic za zakup calej aplikacji. Calosc systemu dostepna bedzie za miesieczna oplata.

Ponizej podaje niektore z funkcji systemu:
- Mozliwosc zglaszania usterek, nieprawidlowosci w dzialaniu systemow, urzadzen, uslug, sugesti na temat produktu za pomoca przegladarki internetowej.
- Kazda firma bedzie posiadac dostep do swojego systemu za pomoca przegladarki. Gdzie mozna administrowac cala baza wiedzy, produktow, uzytkownikow itd.
- Kazdy uzytkownik korzystajacy z produktu (uslugi) panstwa firmy bedzie posiadal dostep do systemu i bedzie w stanie uzywac systemu pomocy dla produktu
oraz bedzie w stanie zglaszac usterki badz nieprawidlowe dzialanie produktu. Rowniez kontrolowac status zglaszanego problemu.
- W momencie zgloszenia problemu przez uzytkownika. Tworzona jest baza wiedzy na temat problemu. Kazde rozwiazanie podane przez zespol serwisu lub obslugi
bedzie wprowadzane do bazy wiedzy takze w przyszlosci gdy problem pojawi sie ponownie. Uzytkownik bedzie mogl wykorzystac wczesniej wprowadzone rozwiazanie
co odciazy zespol pomocy technicznej.
- System rejestruje kazde dzialanie podjete w celu usuniecia problemu. Osoba nadzorujaca ma pelen wglad na sytuacje.
- System moze dzialac na zasadzie rozleglej tzn. firma moze byc rozmieszczona w roznych miejscach. System posiada zdefiniowane wczesniej dzialy, grupy i sektory.
- Mozliwosc przypisania zgloszonego problemu do uzytkownika, dzialu, grupy.
- Pelne statystyki dotyczace skutecznosci rozwiazywania problemow, ilosci rozwiazanych problemow przed wypuszczeniem nastepnego produktu. Jak rowniez wiele innych raportow.
- Obsluga email. Uzytkownicy dostaja informacje zwrotna o postepie w rozwiazywaniu problemu.

Najnowsze wpisy