Forum
Komentarze użytkownika "sosna1213"
Re: Rękojmia i gwarancja - obowiązki sprzedawcy
Zakupiłem pralkę Mastercook we wrześniu 2012r w lipcu 2013r padł mi moduł zgłosiłem telefonicznie i po czterech dniach serwisant przyjechał i wymienił mi tą część bezpłatnie na gwarancji,sytuacja się powtórzyła w grudniu 2013 roku tak więc pralka jest na gwarancji do września 2014r,zadzwoniłem więc do serwisu i miła pani poinformowała mnie że firma Masterccook w pażdzierniku ogłosiła upadłość i nie są w stanie zrealizować naprawy kazała się udać do sprzedawcy u którego zakupiłem towar,sprzedawca rozkłada ręce i dał mi do zrozumienia że mi w tej sprawie nie pomoże. Czy w takim przypadku konsument ma prawo zażądać zwrotu gotówki z tytułu rękojmi lub wymiany zepsutego sprzętu na nowy.Prosił bym o poradę.