"Aplikacja CCC powstała z myślą o ułatwieniu zakupów klientom, zwłaszcza tym młodszym, którzy większość transakcji realizują online. Dzięki niej budujemy szeroką społeczność użytkowników i influencerów modowych skupionych wokół naszej marki, którzy płynnie przechodzą ze świata online do kanału offline - sklepów stacjonarnych CCC. Mobilne narzędzie wspiera jeden ze strategicznych celów Grupy CCC - dotarcie do nowych grup klientów i omnichannelowy rozwój sprzedaży. Pracujemy nad rozbudową aplikacji o nowe funkcjonalności m.in. w zakresie przyspieszonego wyszukiwania produktów czy kolejnych form płatności, które przyciągną nowych użytkowników. Chcemy wyznaczać trendy na rynku e-commerce. Świetne oceny zarówno użytkowników jak i ekspertów są dla nas najlepszą rekomendacją i bodźcem do dalszego rozwoju" - powiedział dyrektor ds. rozwoju omnichannel CCC Jakub Jasiński, cytowany w komunikacie.
Polska aplikacja znajduje się także na liście TOP10 aplikacji zakupowych w sklepach Google Play i App Store, podano także. Ponad połowa zakupów w aplikacji CCC generowana jest przez osoby w wieku 18-34 lat.
"CCC ma w planach dalsze wzbogacanie aplikacji o nowe funkcjonalności, takie jak: udostępnienie Visual Search na innych systemach operacyjnych (obecnie dostępny iOS), rozbudowanie modułu płatności online czy też wyświetlanie produktów w aplikacji przy użyciu trójwymiarowych modeli oraz narzędzi rzeczywistości rozszerzonej" - czytamy dalej.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.