"Firma RTB House, z siedzibą w Warszawie, wykorzystuje algorytmy głębokiego uczenia się, aby umożliwić swoim klientom dostarczanie trafnych cyfrowych kampanii reklamowych. RTB House ma bardzo silną bazę klientów liczącą blisko 1 500 klientów na całym świecie, w tym Adidas, Trivago, Orange i Walmart. Założona w 2012 roku firma RTB House prowadzi globalną działalność w 20 biurach na całym świecie i zatrudnia ponad 400 osób w regionie EMEA, APAC i obu Amerykach" - czytamy w komunikacie na stronie Cinven.
"RTB House to bardzo ekscytująca firma, która wykazała się znaczącym wzrostem, ma silną bazę klientów i posiada imponującą wiodącą na rynku technologię. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z wysoce utalentowanym zespołem zarządzającym, aby dalej rozwijać działalność na arenie międzynarodowej, zarówno pod względem organicznym, jak i poprzez przejęcia" - powiedział Chris Good, partner w Cinven, cytowany w komunikacie.
Istnieją szczególnie ekscytujące możliwości rozwoju w Ameryce Północnej, gdzie Cinven z sukcesem rozwijała działalność związaną z technologią, w tym CPA Global, dodał.
"Cieszymy się, że możemy współpracować z Cinven. Doświadczenie zespołu w sektorze TMT, a także umiejętność Cinven w zakresie współpracy z firmami w celu umiędzynarodowienia ich działalności, będą niezmiernie korzystne dla RTB House. Będziemy nadal inwestować w naszą najnowocześniejszą i innowacyjną technologię, aby zwiększyć wydajność firmy" - stwierdzili Robert Dyczkowski i Bartłomiej Romański, CEO i CTO RTB House, cytowani w komunikacie.