"Uruchomienie infolinii to kolejny nasz krok w rozwoju sprzedaży w kanałach zdalnych. Jest on szczególnie ważny teraz - w okresie zagrożenie koronawirusem. Obserwujemy wzrost zainteresowania klientów zakupem ubezpieczenia bez konieczności wychodzenia z domu. Dla niektórych klientów to nowe doświadczenie, w którym mogą potrzebować asysty i dostęp do fachowej wiedzy. Liczymy, że możliwość telefonicznej rozmowy z konsultantem pomoże im w dopasowaniu ubezpieczenia do potrzeb i ułatwi jego zakup" - powiedział menadżer odpowiedzialny za sprzedaż w kanale telefonicznym w Europa Ubezpieczenia Sebastian Hołub, cytowany w komunikacie.
Są to ubezpieczenia turystyczne, mieszkaniowe i zdrowotne. W najbliższym czasie oferta telefoniczna zostanie rozszerzona o ubezpieczenia sportowe, podano także.
Europa Ubezpieczenia to dwa towarzystwa ubezpieczeniowe: majątkowe TU Europa i życiowe TUnŻ Europa. Strategia ubezpieczyciela koncentruje na rozwoju nowych kanałów sprzedaży z wykorzystaniem możliwości, jakie stwarza technologia.